اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی:

توهین به پیامبر اکرم (ص) نشانگر افول اخلاقی استکبار است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌ادبی و توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) نشانگر افول اخلاقی و دینی کشورهای استکباری است.

توهین به پیامبر اکرم (ص) نشانگر افول اخلاقی استکبار است

حجت‌الاسلام علی‌اکبر فصیحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکومیت اقدام آمریکا در زمینه ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: اکنون حرکت جدیدی به عنوان بیداری اسلامی آغاز شده که منشأ و ریشه اصلی آن از انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه حکومت‌هایی که با بیداری اسلامی برقرار می‌شود با انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی متفاوت است، ولی انگیزه‌‌ای که سبب شد مردم در برابر حکومت‌های وابسته به آمریکا قیام کنند، ریشه اسلامی دارد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون نور اسلام در حال فتح سراسر دنیاست گفت: اسلام به اندازه‌ای از عظمت برخوردار است که توانست در تاریخ اخیر مردم را به صحنه بیاورد و این خطری است که امروز استکبار را تهدید می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: استکبار با احساس خطر برای آغاز یک نوع مبارزه جدید با اسلام به حرکت‌های موهنی مانند ساخت فیلم اقدام می‌کند.

فصیحی ادامه داد: این امر با آزادی اندیشه و فکر متفاوت است و اگر اعتقادات و دین مردم احترام دارد، نباید حکومتی به عنوان دفاع از حقوق مشروع مردم اجازه دهد اعتقادات مسلمانان در دنیا خدشه‌دار شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: آمریکایی‌ها برای جلب توجه صهیونیسم‌ها و یهودی‌ها این حرکت را آغاز کردند تا آرای لازم را برای خود جلب کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسول خدا (ص) پیامبر رحمت برای بشریت بوده است خاطر نشان کرد: رسول اکرم (ص) در دوران خود به همه ادیان احترام می‌گذاشت و یهودیان و مسیحیان در دوران رسول اکرم(ص) با آرامش زندگی می‌کردند.

وی ادامه داد: بی‌ادبی به ساحت پیامبر اکرم (ص) نشانگر افول اخلاقی و دینی کشورهایی است که از این امور حمایت می‌کنند ولی بدون تردید اقدام آنها بی‌فایده است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکا فقط ادعای آزادی و دفاع از حقوق بشر را دارد، ولی اقدامات آنها بر خلاف ادعاهایشان است.

وی یادآور شد: مسلمانان زمانی که به ساحت مقدس پیامبرشان اهانت می‌شود، نمی‌توانند این اهانت‌ها را تحمل کنند.

فصیحی عنوان داشت: امیدوارم استکبار به هوش بیاید زیرا قرن‌ها در اختیار مسلمانان است و اسلام روزی همه قله‌های بزرگ را فتح می‌کند.

وی تصریح کرد: این امر به این معنا نیست که اسلام می‌خواهد ظلم کند، بلکه اسلام برای همه انسان‌ها رحمت است و برای همه انسان‌ها رحمت، آزادی و هدایت را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول