اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

اسلام‌ستیزی استکبار دوباره بر همگان نمایان شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: ساخت فیلم موهن اهانت به پیامبر اکرم (ص) از دیدگاه همه فرق و ادیان محکوم است و بر حسب قواعد بین‌المللی باید با سازندگان، توزیع‌کنندگان و پخش‌کنندگان برخورد شود.

اسلام‌ستیزی استکبار دوباره بر همگان نمایان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: علی‌ر‌غم ژست‌هایی که بعضی از کشورها در دفاع از آزادی‌های مشروع می‌گیرند، ولی متأسفانه امروز می‌بینیم این کشورها به اسم آزادی و با ابزار آزادی مبانی آزادی‌های واقعی ملت‌ها را مورد هجوم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در رأس این پروژه بسیار موهن قرار دارند تصریح کرد: بر حسب قواعد پذیرفته شده بین‌المللی توهین به ادیان ممنوع است و مردم باید با آزادی دین خود را انتخاب کنند و این از اصول پذیرفته شده دین اسلام است که اکراه در پذیرش دین معنا ندارد و اعتقادات را نمی‌توان با اجبار به کسی تحمیل کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: متأسفانه امروز برخی از دولت‌های غربی با پیگیری پروژه اسلام هراسی همه اصول را زیر پا گذاشته و با توهین به شخصیت‌های عظیمشان و تأثیرگذار بشریت و با توهین به نبی مکرم اسلام(ص) ماهیت خود را که ماهیت تحمیل اجبار، اکراه و جو دیکتاتوری اعتقادی است، به نمایش گذاشته‌اند.

سلیمی با تاکید بر اینکه این پروژه توهین به همه ادیان الهی محسوب می‌شود خاطر نشان ساخت: ساخت این فیلم از دیدگاه همه صاحبان فرق و ادیان محکوم است و بر حسب قواعد بین‌المللی باید با سازندگان، توزیع‌کنندگان و پخش‌کنندگان برخورد شود چرا که این فیلم به همه انسان‌های آزادی خواه و 1.5 میلیارد مسلمان دنیا توهین کرده و با احساسات دینی و اعتقادی آن‌ها بازی کرده است.

وی گفت: ساخت فیلم اهانت به پیامبر اکرم(ص) پروژه‌ای است که آمریکایی‌ها آن را شروع کردند تا بتوانند اهداف خود را در راستای دیکتاتوری فکری نیز پیش ببرند و صهیونیست‌ها نیز در همین راستا اقدام می‌کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات ادامه داد: البته این اقدام از پیشینه صهیونیست‌ها نشأت گرفته، پیغمبرکشی عادت دیرینه صهیونیست است و طبق یک روایت اسرائیلی‌ها در یک روز 70 پیغمبر را کشتند و جشن گرفتند، این نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها با ساخت این فیلم ماهیت تاریخی خود را بار دیگر نشان دادند، این بخشی از ماهیت صهیونیست‌ها است، آن‌ها تا زمانی که انبیاء الهی زنده بودند آن‌ها را به قتل می‌رسانند بعد از حیات انبیاء نیز شخصیت آن‌ها را مورد هجوم قرار می‌دهند.

سلیمی تاکید کرد: بدون شک اگر کسی خاک به چهره آفتاب بپاشد، نمی‌تواند آفتاب را با خاک محو کند، بلکه با  پاشیدن خاک به چهره آفتاب چشم خودش را کور می‌کند سازندگان این فیلم با خاک پاشیدن به چهره آفتاب جز اینکه به خودشان آسیب رسانند هیچ سود دیگری نخواهند برد و باید بدانند با این اقدام مسلمانان با عزم بیشتر مسیری را که رسول الهی پیامبر خاتم(ص) در فرا روی آن‌ها گذاشته طی خواهند کرد.

وی بیان کرد: یک روز توهین به پیامبر، یک روز توهین به قرآن و روزی دیگر توهین به سایر ادیان تلاش آن‌هایی است که می‌خواهند آرام آرام حساسیت مسلمان‌ها نسبت به مقدسات اسلام را از بین ببرند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: این اقدام نشان می‌دهد امروز اومانیسم تا کجا در تار و پود کشورهای غربی رسوخ کرده که حتی سیاست‌گذاران و سیاست‌مداران آن‌ها نیز اسیر تحمیل اومانیسم در تصمیم‌گیری‌ها شدند  و این بخشی از پروژه خطرناکی است که دشمنان اسلام برای زیر سؤال بردن ادیان الهی به کار بسته‌اند که می‌طلبد همه ادیان الهی به هوش باشند.

سلیمی جلوگیری از موج فزاینده گرایش مردم اروپا به دین مبین اسلام را از دیگر اهداف دشمنان از این اقدام دانست و تاکید کرد: این پروژه صهیونیستی قطعاً با  اهداف سیاسی و به منظور ایجاد آشوب صورت گرفته که به دنبال شکست مفتضحانه غرب در برگزاری موفق اجلاس تهران اجرا شده است.

وی با اشاره به راهپیمایی فردا در واکنش به این حرکت گفت: فردا ملت مسلمان ایران با شرکت در راهپیمایی ثابت خواهند کرد که قلب تک تک مسلمانان مالامال از عشق به پیامبر خاتم است و ثابت خواهند کرد که حضرت محمد(ص) بزرگتر از آن است که کوتاه‌فکران بتوانند به این شخصیت بلند و آسمانی توهین کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم با حضور در راهپیمایی به پیامبر خواهند گفت که ای پیامبر خدا، اگر دیروز عده‌ای که تورا ساحر، شاعر و مجنون می‌خواندند نتوانستند مانع از درخشش تو شوند، امروز نیز دشمنانت کاری از پیش نخواهند برد و با چنین اقدامی تنها بر وسعت دایره هواخواهانت خواهند افزود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول