اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

فیلم توهین‌آمیز نشانه ضعف استکبار در مقابل با بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس گفت: تهیه فیلم علیه پیامبر اسلام نشان از ضعف استکبار در مقابل با بیداری اسلامی است و این حرکت خشم مسلمانان را برانگیخت.

فیلم توهین‌آمیز نشانه ضعف استکبار در مقابل با بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان چالوس اظهار داشت: هرچه استکبار تلاش می‌کند انقلاب کشورهای منطقه را که با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران تشکیل حکومت جدید دادند تحت سلطه خودش قرار دهد اما با کارهای احمقانه استکبار موجب خشم و نفرت بیش از پیش مسلمانان می‌شود.

وی اظهار داشت: تهیه فیلم موهن ضد اسلامی علیه پیامبر اسلام توسط کارگردان صهیونیست اسرائیلی نشان از حمایت پشت پرده آمریکا و اسرائیل از این فیلم دارد.

راشدی نوری ادامه داد: این حرکت زشت و ضد اسلامی نتیجه سیلی محکمی است که دشمنان از بیداری اسلامی خوردند.

وی با اشاره به اینکه این حرکت احمقانه هر چند بار توسط استکبار به صورت توهین به مقدسات اسلام انجام می‌شود بیان داشت: استکبار از شکوه و بیداری مسلمانان وحشت کرده و این بیداری خسارت‌های زیادی را به استکبار وارد کرده است.

خطیب جمعه چالوس گفت: اجلاس بسیار بزرگ غیرمتعهدها در تهران علی‌رغم فشار اسرائیل برای عدم حضور کشورها در این اجلاس با شکوه خاصی برگزار و موجب وحشت دشمنان اسلام و ایران اسلامی شد.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مسلمانان دنیا گفت که به مقدسات مسلمانان احترام می‌گذارد که به تهیه و تولید این فیلم دروغگویی‌های آنها برای همه ملت ها مشخص شد.

راشدی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان مازندران گفت: رهبر معظم انقلاب طی چند روز آینده برای اهدای سردوشی در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی(ره) ارتش در نوشهر حضور می‌یابند و قطعا این حضور ایشان خیر و برکت فراوانی برای مازندران به همراه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: مردم چالوس و نوشهر هیچ وقت سفر پر خیر و برکت و معنوی رهبر معظم انقلاب به شهرستان چالوس را فراموش نمی‌کنند و امروز مردم شاهد اجرایی شدن مصوبات رهبری به شهرستان هستند.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول