اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

تزلزل حیثیت استکبار به واسطه اسلام و انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: اگر امروز حیثیت استکبار جهانی متزلزل شده است،‌ به دلیل وجود و حضور اسلام و انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

تزلزل حیثیت استکبار به واسطه اسلام و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بافق با محکوم کردن اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر اسلام اظهار داشت: هتک حرمت و بی‌احترامی آمریکا و اسرائیل در واقع عکس‌العمل به بیداری اسلامی و جهش معنوی کشورهای اسلامی و ایران است.

امام جمعه بافق با اشاره به تزلزل جایگاه دشمنان اسلام در جهان افزود: به برکت گسترش اسلام و بیداری مسلمانان در همه نقاط دنیا، اعتبار و آبروی استکبار و همدستانش از بین رفته است.

سلیمانی همچنین با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری بر روی دو مسئله جاری در کشور بیاناتی را ارائه کردند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه بافق با اشاره به بیانات رهبری در زمینه برگزاری اجلاس غیرمتعهدها افزود: موقعیت جامعه اسلامی و حساسیت موضوع ایجاب می‌کرد که اجلاس سران عدم تعهد با شکوه و عظمت خاصی در کشور برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس در سطح عالی موجب شد که عظمت و قدرت ایران به رخ دنیا کشیده شود و حرکت‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام در مقابل آن پوچ و باطل باشد.

سلیمانی در ادامه سخنان خود به سالروز تجاوز رژیم خائن و جنایتکار اردن در سال 1970 به مردم فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام شاه اردن در آن سال سندی بر خفت و خواری و خیانت آنان است.

امام جمعه بافق با اشاره به مبارزات مردم فلسطین در صبرا و شتیلا تصریح کرد: به برکت اسلام و مسلمانان امروز شاهد قدرت هر چه بیشتر حزب‌الله به رهبری سید حسن نصرالله هستیم که با تمام قدرت در برابر اسرائیل و دشمنان اسلام ایستاده است. قدرت حزب‌الله و معنویت رهبری آن خواب را از صهیونیست‌ها و همدستانشان گرفته است.

گرامیداشت شهادت امام جعفر صادق (ع)، تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و شروع علم‌آموزی، درخواست انتصاب فرماندار بومی برای شهرستان بافق و ... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول