اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جلوگیری از گسترش موج اسلام‌خواهی ‌هدف اصلی استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جلوگیری از گسترش موج اسلام‌خواهی در غرب مهم‌ترین هدف دشمنان از ساخت فیلم موهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) است.

جلوگیری از گسترش موج اسلام‌خواهی ‌هدف اصلی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دوره آموزشی نهج‌البلاغه و تربیت قرآنی بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: اقدام شرم‌آور و ننگین دشمنان اسلام در انتشار فیلم اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشان داد که دشمنان تا چه اندازه از دین اسلام هراس دارند و سعی می‌کنند با اسلام‌هراسی مانع از گرایش مذاهب مختلف به دین اسلام شوند.

وی ساخت این فیلم را نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: دشمنان باید بدانند با چنین اقداماتی نمی‌توانند شخصیت بزرگ پیامبر اسلام را زیر سؤال ببرند، زیرا شأن و شخصیت و جایگاه پیامبر والاتر و بالاتر از آن چیزی است که آن‌ها تصورش را می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه پیامبران الهی حاملان وحی، یکتا پرستی و سعادت بشریت در جوامع بوده و از جایگاه والای دینی و معنوی برخوردارند خاطر نشان ساخت: بدون شک باید با سازندگان و تولید کنندگان این فیلم برخورد لازم صورت گیرد تا بعد از این هیچ کس به خود اجازه ندهد دست به چنین اقدامی بزند.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی افراد از اسلام گفت: خانواده‌ها با توجه به هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان باید بکوشند فرزندان خود را با ارزش‌های دین اسلام آشنا کرده و نسبت به آگاهی بخشی به جوانان بکوشند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول