اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم:

آزادی بیان غربی افساری در دست نظام یک درصدی استکبار است

خبرگزاری فارس:‌ شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادی بیانی که سران غاصب یانکی‌های بی‌تمدن از آن سخن می‌رانند جز افساری در دست سرمایه‌داران یک درصدی استکبار نیست.

آزادی بیان غربی افساری در دست نظام یک درصدی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم آمده است: با کمال تأسف بار دیگر رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت دولت آمریکا با اقدامی وقیحانه و تولید فیلمی سراسر توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، چهره واقعی شیطان صفت خود را نمایان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از گذشت سی و اندی سال از انقلاب شکوهمند ملت مسلمان ایران و پیروزی پی‌درپی مسلمانان در منطقه و کشورهای اسلامی و فراگیر شدن موج بیداری اسلامی، استکبار برنتافته و بیش از پیش با کینه‌توزی و از روی عقده چندین ساله به تحقیر مسلمانان و مقدسات روی آورده است.

در این بیانیه اضافه شده است: هنوز اقدام نوکران زالوصفت روباه پیر در نوشتن کتاب آیات شیطانی و فتوای جهانی پیر مراد مستضعفین عالم را نه در گوش بلکه در قلب خود و در پرونده‌ قطور جنایتکاران صهیونیست جهانی حفظ کرده تا در آینده نه در دادگاه بین‌المللی حقوق متمدن توحش‌زده بلکه در دادگاه تمدنی عدالت اسلامی به قضاوت یگانه منجی عالم بشریت را نظاره‌گر باشیم. آنان به پیامبری توهین کردند که سمبل پاکی، مهربانی، اخلاق، هادی بشریت، منادی صلح و پیام‌آور راستی و حقیقت بر روی زمین است؛ توهین به این شخصیت والا مقام در حقیقت توهین به ارزش‌های والای انسانی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به راستی اگر غرب در ادعای دموکراسی صادق است پس چرا مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان را به سخره گرفته است. به یقین این توطئه و عمل توهین‌آمیز به دنبال دشمنی و تقابل میان ادیان و فرهنگ‌ها بوده و ضربه شدیدی به صلح و همزیستی میان انسان‌هاست. رژیم منفور آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در باتلاق سقوط افتاده و برای نجات خود دست به هر اقدامی می‌زند اما بدانند به فضل الهی سقوط و فروپاشی آنها نزدیک است و با اینگونه اقدامات حماقت‌آمیز زوال خود را سرعت می‌بخشند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: این اقدامات و حماقت‌های آنها زمینه‌ آشنایی انسان‌های حقیقت‌جو را با حقیقت اسلام و شخصیت بزرگوار پیامبر اسلام فراهم خواهد کرد. ما دانشجویان بسیجی استان قم ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نایب ایشان امام خامنه‌ای و عموم مسلمانان جهان و مردم غیور ایران اسلامی، هنوز هم بر دیپلماسی بر پایه دو قطب مستضعف و مستکبر تاکید داریم و از سریر دل معتقدیم آزادی بیانی که سران غاصب یانکی‌های بی‌تمدن از آن سخن می‌رانند جز افساری در دست سرمایه‌داران یک درصدی استکبار نمی‌دانند که هر روز به بهانه‌های واهی زخمی را به دل‌های اندوهناک و البته مصمم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌نشاند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول