اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

رژه نیروهای مسلح پایانی بر هجمه‌های اخیر استکبار خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش گفت:‌ رژه باشکوه نیروهای مسلح در آغازین روز هفته دفاع مقدس پایانی بر تمام هجمه‌ها و توطئه‌های نظام استکبار خواهد بود.

رژه نیروهای مسلح پایانی بر هجمه‌های اخیر استکبار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علیرضا صیامی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: امسال در استان اردبیل رژه نیروهای مسلح با هماهنگی تیپ 40 ارتش با توان مضاعف و به کارگیری انواع ساز و برگ‌ها و تجهیزات نظامی جمعه هفته آینده برگزار می‌شود که از رسانه‌ها انتظار داریم هنرنمایی سلحشوران میدان‌های رزم و دفاع را به رخ همگان بکشند تا دوست و دشمن از این صلابت اطمینان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری باشکوه این رژه ارتش مسابقات ورزشی و رزمی را نیز علاوه بر محدوده یگانی در سطح وسیع و عمومی انجام خواهد داد و از فردا نیز شاهد بازسازی عملیات نصر 6 ( میمک) در منطقه عمومی امام‌چای خواهیم بود.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار اردبیل هیچ مشکل و نگرانی در برگزاری مطلوب رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور وجود ندارد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حال و هوای دهه کرامت عجین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس 30 شهریور آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی و تجلیل از مداحان دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سعید نوریان افزود:‌ با توجه به تقارن مبارک یاد شده ضرورت دارد در برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغات به گونه‌ای حرکت کنیم تا این ایام حال و هوای معنوی و جشن‌های ایام دهه کرامت بگیرد و مردم بیشتر با فرهنگ رضوی آشنا شوند.

در این جلسه همچنین خدیجه جعفری اصل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز با اشاره به ادغام دو برنامه همایش زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی با همایش زنان ایثارگر و تجلیل از مادران شهید والامقام در یک مکان و زمان مشخص بیان داشت: این برنامه همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس که به نام زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی نامگذاری شده ساعت 10 صبح در محل نمایشگاه رزمی – فرهنگی طریق‌القدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول