اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه شهرری:

آتش خشم آزادگان جهان باعث تباهی استکبار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد نماز جمعه شهرری گفت: آتش خشم آزادگان جهان باعث تباهی استکبار می‌شود.

آتش خشم آزادگان جهان باعث تباهی استکبار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین منتظری فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امروز مردم متدین و سلحشور و نمازگزار نماز جمعه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) همگام با سایر مردم ایران اسلامی بعد از اتمام نماز جمعه با شعارهایی کوبنده حرکت شنیع اهانت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم می‌کنند و در راهپیمایی که از طرف مسئولان آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، امام جمعه شهرری و مسئولان شهرستان ری اعلام شده، شرکت می‌کنند و این حرکت را محکوم می‌کنند.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را مسببین اصلی این اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام دانست و گفت: در این عصر که بیداری اسلامی تمام کشورها را فراگرفته است این‌ها می‌خواستند با این حرکت مسیحیت و مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند که خوشبختانه با آگاهی که حتی در مسیحیت ایجاد شده آن چیزی که آنها می‌خواستند به وقوع نپیوست.

وی در ادامه افزود: بلکه همان مسیحی‌هایی که آنها می‌خواستند در مقابل مسلمانان قرار دهند، امروز در کنار مسلمانان با نفرت هر چه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

منتظری فرد تاکید کرد: یقین بدانید این حرکت‌های مذبوحانه‌ای که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام می‌دهند نشان از عجز، ناتوانی و سر درگمی آنها در مقابل اسلام و بیداری اسلامی است و قطعا راه به جایی نخواهند برد و روز به روز آتش خشم مسلمانان با آزادگان جهان بیشتر برافروخته خواهد شد که باعث سوختن و تباه آنها می‌شود.

سابقه و قدمت 6 هزار ساله شهرری و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و همچنین جذب زوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ویژگی‌های بسیار بارز و خاص تاریخی ـ مذهبی به این منطقه بخشیده و آن را نسبت به سایر مناطق تهران، مجزا و متفاوت ساخته است.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول