اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ساخت فیلم موهن نشانه عجز استکبار در برابر بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ساخت فیلم موهن درباره پیامبر گرامی اسلام اعلام کرد: استکبار جهانی با اصل اسلام، ستیز دارد و با چنین اقداماتی عجز خویش را در برابر بیداری اسلامی نشان داد.

ساخت فیلم موهن نشانه عجز استکبار در برابر بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه صادر شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر پخش فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی نسبت به پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) موجب تأثر و تأسف عمیق شد و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخت.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) رحمةا‌للعالمین است و رحمت را برای جهانیان به ارمغان آورد که مردم را از ظلمات به نور هدایت کرده، موجب نجات بشریت شده و استمرار این نور هدایت در عصر بیداری اسلامی موجب پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان شده است که دشمنان قسم خورده اسلام عزیز در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی را برنتافته و کینه خود را هر از گاهی به شیوه‌های مختلف نشان می‌دهند و هم‌اکنون به وسیله‌ تهیه‌ و پخش فیلم موهن اخیر که سراسر اهانت و شرم‌آور است آن را آشکار ساخته‌اند، اینان چه پاسخ موجَهی در برابر این اهانت بزرگ دارند؟!

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی با اصل اسلام، ستیز دارد و با چنین اقداماتی عجز خویش را در برابر بیداری اسلامی نشان داده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و تمام مسلمانان جهان این عمل ننگین و شر‌م‌آور را محکوم کرده و از تمام مسلمانان و علمای اسلام می‌خواهد با حفظ وحدت و همبستگی در مقابل این اهانت ساکت ننشسته و انزجار خود را نسبت به این عمل زشت نشان دهند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول