اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد:

آمریکا و استکبار جهانی به دنبال انتقام‌گیری از مسلمانان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور گفت: آمریکا و استکبار جهانی با اقداماتی چون اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) به دنبال انتقام گیری از مسلمانان هستند.

آمریکا و استکبار جهانی به دنبال انتقام‌گیری از مسلمانان هستند

محمدحسین پورکره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به انتشار فیلم موهن و توهین‌آمیز آمریکایی و اسرائیلی به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، ضمن محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: اینکه شاهدیم آمریکایی‌ها دست به یکسری اقدامات توحشگرانه نسبت به اسلام می‌زنند، امری طبیعی است چراکه این قاموس ادبیاتی سران کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: با توجه به فراگیر شدن اسلام در سراسر دنیا و گسترش بیش از پیش دین مبین اسلام در جهان و همچنین موج بیداری اسلامی، قطعا از این به بعد نیز شاهد این‌گونه اقدامات خواهیم بود.

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به هر حال تنها مردمانی که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و این‌گونه قدرت‌های جهانی می‌ایستند، مسلمانان و پیروان دین اسلام هستند و بنابراین آنها همواره اقداماتی انجام می‌دهند که مورد انزجار مسلمانان باشد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که باید بدانند با این حرکت، آرام آرام خود را به سمت نابودی کشانده و از این به بعد شاهد شمارش معکوس حذف و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

پورکره در ادامه با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال انتقام‌گیری از مسلمانان هستند، یادآور شد: آنها به دنبال انتقام گیری هستند در حالی که یاد ندارند چگونه انتقام گیرند و بنابراین دست به حرکت‌هایی می‌زنند که سپس خودشان هم پشیمان می‌شوند.

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد افزود: این حرکت‌ها در واقع سبب می‌شود که سونامی غیرت مسلمانان سراسر دنیا را فراگیرد و رژیم صهیونیستی را در شمارش معکوس حذف از جهان قرار دهد.

وی تاکید کرد: این آخرین حرکت آمریکا بود و در واقع باید بدانند که از این پس منافع آمریکا قطعا در سراسر دنیا به خطر خواهد افتاد؛ این تظاهرات در سراسر جهان همه از روی تعصبات اسلامی است و قطعا واکنش‌های شدیدتری نیز خواهیم داشت.

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور با بیان اینکه حرکت‌هایی که تاکنون علیه اسلام انجام شده از روی بی‌فکری سیاست‌مداران آمریکایی بوده است،خاطرنشان کرد: تنها با این‌گونه حرکت‌ها شاهد شمارش معکوس نابودی و حذف استکباری جهانی خواهیم بود.

وی در خاتمه با اشاره به سکوت عربستان سعودی و برخی دیگر از کشورها خاطرنشان کرد: ما مردم کشور عربستان را مردمانی مسلمان می‌دانیم اما، مسئولان آن را مسلمان هم نمی‌دانیم و حتی شاهدیم در تصمیم‌گیری‌های جهانی هم عربستان صاحب نظر نیست و تنها حرمتی که برای او نگه داشته شده به دلیل وجود خانه کعبه است؛ این را امروز همه می‌دانند که عربستان سعودی بازیچه دست رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول