اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل خبر داد

اجرای 200 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در بابل

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 200 برنامه فرهنگی در بابل برگزار می‌شود.

اجرای 200 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در نخستین کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس در فرمانداری بابل اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دشمن سعی داشت با ایجاد جنگ، نظام جمهوری را ساقط کند اما رزمندگان، شهدا و ایثارگران با همه وجود، توطئه دشمن را با بهره‌گیری از مبانی دینی خنثی کردند.

وی افزود: جوانان ما این خواسته نورانی امام (ره) را که فرمودند:« انقلاب اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه کمتر»، به نحو شایسته محقق کرده و بعد از دوران جنگ نیز تهدید نیمه‌سخت دشمن را به خود او برگرداندند.

رئیس ستاد کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس در شهرستان بابل با اشاره به اینکه امروز دشمن در شرایط تهدید نرم، تاکتیک خود را عوض کرده و درصدد تغییر سیاست دینی است، بیان داشت: دشمن درصدد از بین بردن ایمان، انگیزه، عشق، بی‌اعتقاد کردن نسل جوان نسبت به دین و انقلاب، حمله به باورها و ارزش‌های نظام، مخدوش کردن عقاید فرهنگی و تضعیف روحیه مسئولان و مردم است.

مهدوی اظهار داشت: ایجاد روحیه ضد جهادی، مقاومت‌شکنی و خاموش‌کردن سازندگی، ناامیدی در مبارزه، پشیمان کردن مجاهدان، ناکارآمد کردن نظام جمهوری از سازندگی، جایگزین کردن فرهنگ بیگانه به جای فرهنگ خودی و در نهایت براندازی نظام جمهوری از دیگر مقاصد دشمن در تهدید نرم است.

وی اظهار داشت: برای موفقیت در این مبارزه راهی جز تمسک به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی نیست و باید با همه توان و ظرفیت‌ها صرف نظر از داشتن امکانات و تجهیزات با قدرت از این موجودیت دفاع کرد.

فرماندار بابل تصریح کرد: تجربه بزرگ ما از دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین تجهیزات ما در مقابله با این تهدیدها است، تنها باید با برنامه‌ریزی درست از این فرصت استفاده کرده و تهدیدات دشمن را به خود او برگردانیم.

مهدوی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا خودباوری و اعتماد را در مردم افزایش داده، ارزش‌ها و ایمان را پررنگ‌تر و روحیه جهادی را در جوانان به اوج برسانیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، امسال را سال برجسته برای نظام دانسته و مقاومت را به عنوان سرلوحه کار خود مطرح کردند، گفت: امروز ما در شرایط بدر و خیبر قرار داشته و باید ببینیم در تدوین و انتقال این شرایط چقدر توانسته‌ایم نقش‌آفرینی کنیم.

مهدوی اظهار داشت: باید از همه امکانات و تجهیزات در بهتر برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان بهره گرفت تا برنامه‌های آن باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول