اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر:

دفاع مقدس به ملت ایران درس استقامت و پایداری داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر گفت: دفاع مقدس به ملت ایران و به ویژه جوانان درس استقامت و پایداری داد.

دفاع مقدس به ملت ایران درس استقامت و پایداری داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مرتضی سبحانی‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اجازه ندادند که دشمن به اهداف پلید خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: هر چند که در هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری از کشورها به عراق کمک کردند اما دلیری، مقاومت و ایثار و رزمندگان اسلام در آن دوران به دشمنان اجازه نداد تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امروز هر چه داریم از فداکاری‌ها و رشادت‌های نوجوانان و جوانانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه نداند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سبحانی‌پور گفت: باید تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت را امروز در بین نسل جوانمان ترویج داده و برای رسیدن به این مهم باید برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی را برگزار کرد.

وی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و تفکر بسیجی را در جامعه مهم خواند و گفت: نهادینه ساختن این اندیشه مهم‌ترین وظیفه مسئولان فرهنگی است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: البته نباید ترویج این فرهنگ را تنها به هفته دفاع مقدس محدود کرد بلکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید در تمام روزها اندیشه و تفکر بسیجی و رزمندگان اسلام را در بین نسل امروز ترویج داد.

سبحانی‌پور برگزاری رژه نیروهای بسیج، برگزاری یادواره شهدا و تقدیر از آنان، همایش رزمندگان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، حضور بسیجیان در نماز جمعه 31 شهریور، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه‌های اردویی تربیتی و آموزشی را از برنامه‎های این هفته دانست.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول