اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد

اعزام 12 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 12 هزار و 330 دانش‌آموز زنجانی در سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 12 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مهرماه سال جاری این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: تقسیم‌بندی برای اعزام شهرستانی صورت گرفته است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از 12 مهرماه سال جاری اعزام می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام شده است.

وی از بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه و موزه شهدای خرمشهر خبر داد و افزود: همچنین دانش‌آموزان از یادمان‌های دهلاویه، هویزه بازدید می‌کنند.

احمدی‌تبار با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش‌آموزان در این مناطق خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به مدت دو شب از برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌کنند.

وی از حضور دانش‌آموزان در رزمایش گروهی خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در قالب رزمایش برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش‌آموزان در طول حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زیارت عاشورا و دعای کمیل برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول