اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کهگیلویه:

دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس کم‌کاری نکنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به اهمیت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های این هفته باید با بهترین کیفیت اجرا شوند و کم‌کاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست.

دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس کم‌کاری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید یدالله فاطمیان عصر امروز در حاشیه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس از بارزترین و حساس‌ترین دوران‌ها در تاریخ کشور ماست.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان این‌ که جنگ تحمیلی توانست بر کشور ما اثرات مثبت و تاثیرگذاری داشته باشد، ابراز کرد: پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و نظامی ما مرهون خون پاک شهیدانی است که در دفاع مقدس جانفشانی کردند.

وی افزود: عزت و اقتدار ما نشأت گرفته از تفکر بسیجی است و اگر می‌خواهیم این عزت و افتخارآفرینی تداوم داشته باشد باید این تفکر در جای جای کشور و در میان مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

فاطمیان تلاش در زمینه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی به خصوص نهادهای فرهنگی در این زمینه باید پیشقدم و پیشتاز باشند و همت بیشتری به خرج دهند.

معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت کتاب‌ها و آثار فرهنگی حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: این کتاب‌ها تنها خاطرات یک فرد نیست، بلکه خاطرات همه رزمندگانی است که با این افراد در ارتباط بودند و این بر ارزش این آثار می‌افزاید.

وی کارهای فرهنگی و تبلیغی در حوزه دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: نسل‌های آینده به این آثار نیاز مبرم دارند چرا که به دلیل فاصله زمانی درک آن برای آنها مشکل خواهد بود و تنها راه آشنایی نسل‌های جوان کتاب و آثار فرهنگی و هنری است.

فاطمیان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و استقبال از این مراسم ملی گفت: از مسئولان انتظار داریم به صورت جدی برای بزرگداشت این مراسم پای کار بیایند و از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

وی افزود: باید به گونه‌ای فضا آماده کنیم که در میان مردم تغییر و تحول بصری ایجاد شود و برنامه‌های فرهنگی را به عینه ببینند و حتی بتوانند به راحتی از این برنامه‌ها استفاده کنند.

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: امیدواریم هفته دولت امسال را طوری برنامه‌ریزی کنیم که برنامه‌ها این هفته از لحاظ کمی و کیفی در بهترین حالت خود به اجرا درآیند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول