اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

مبارزه با جنگ نرم اولویت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: مبارزه با جنگ نرم اولویت برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

مبارزه با جنگ نرم اولویت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس است

محمدحسن احسانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: کم‌کاری از هیچ اداره‌ای در این هفته پذیرفته شده نیست و همه باید برای حفظ و انتقال این ارزش‌ها به میدان بیایند.

وی اظهار کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در بین نوجوانان و جوانان از جمله رویکردهای مهم ما در این دوره است که باید با شناسایی هجمه‌های مختلف فرهنگی برای مقابله با این هجمه‌ها اقدام کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نکا با تاکید بر فضاسازی مناسب شهر در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این مسئولیت تنها برعهده برخی از ادارات نیست و همه دستگاه‌های مدیریتی باید در راستای ایجاد فضای معنوی و معطر به بوی شهدا گام بردارند و در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

وی گفت: نظام ما براساس خون شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس بنا نهاده شده و بزرگداشت این هفته که از 31 شهریور ماه آغاز می‌شود در واقع پاسداشت نظام است.

احسانپور یادآور شد: امروزه در هفته دفاع مقدس تمام دنیا به برنامه‌های ایران چشم دوخته و منتظرند که ببینند ایران در هفته دفاع مقدس چه برنامه‌هایی اجرا می‌کند.

وی برگزاری مناسب و با قوت اجلاس نم را اوج قدرت و اقتدار نظام ما دانست که ابهت ایران اسلامی را بیش از پیش به جهانیان نمایاند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا ادامه داد: برگزاری اجلاس عدم تعهد با حضور 120 کشور در ایران سند افتخار برای ایران اسلامی بوده است که با سخنرانی رهبری به اوج اقتدار خود رسید.

وی افزود: دشمن اکنون با تحریم و تهدیدهای فراوان علیه ایران وارد جنگ نرم شده است و ما باید با گرامیداشت ارزش‌های مهم و کلیدی انقلاب، نظام و اسلام، در این مبارزه با دشمن و هجمه‌های مختلف پیروز شویم و این تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

احسانپوربا اشاره به برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌ها باید کیفی‌سازی شده و با اولویت برنامه‌های فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم، علاوه بر کمیت، کیفیت برنامه‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اعزام راویان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، نشست‌های بصیرتی، گشت‌های ایست و بازرسی، محفل انس با قرآن،  محفل شعر و... از جمله برنامه‌های پیشنهادی ما در طول این هفته است.

احسانپور بیان داشت: ثبت تجارب دفاع مقدس و شهدا الگوی مناسبی برای نسل جوان جامعه است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گرفته و در این راستا با تمام توان وارد شوند و در انتقال این ارزش‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول