اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

پشتیبانی نهاد‌ها از اردو‌های جهادی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: پشتیبانی نهاد‌ها از اردو‌های جهادی باید افزایش یابد.

پشتیبانی نهاد‌ها از اردو‌های جهادی افزایش یابد

به گزارش فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه برپایی طرح‌های هجرت و سازندگی در سراسر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: فرآیند جذب جوانان و نوجوانان در عرصه‌های سازندگی در چند سال گذشته بسیار چشم‌گیر و گسترده بوده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: خدمت‌رسانی و سازندگی اموری است که جوانان در ایام تابستان و ایام دیگر سال باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته و در پی تحقق آن باشند.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مناطق محروم و به‌ویژه مناطق زلزله‌زده عنوان کرد: فعالیت‌ جهادگران بسیجی برای امداد و سازندگی نقاط خسارت‌دیده در استان آذربایجان شرقی تا‌کنون بسیار رضایت‌بخش و مؤثر واقع شده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تداوم نهضت عمران و آباد کردن مناطق همچنان باید از سوی جهادگران و متخصصان مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

شاه‌محمدی بیان کرد: سیاست‌های دولت نیز در امر سازندگی بسیار مهم بوده به گونه‌ای که اگر دولت و مسئولان مختلف نسبت به پشتیبانی از جوانان و نوجوانان برای حضور در مناطق روستایی و محروم توجه داشته باشند قطعا میزان و درصد پیشرفت کار نیز به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه جوانان در طرح هجرت عناصر و رفتار‌های خوب و ارزشمند بسیاری را می‌آموزند، تصریح کرد: اجتماع جهادگران برای ساخت یک پروژه و طرح مشترک در حقیقت نماد اراده جمعی ‌است که بر یک مشکل و مانع فایق آمده‌اند و سبب توسعه می‌شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: البته جوانان و نوجوانان باید به امور دیگری مانند فعالیت‌های فرهنگی و دینی در ایام برپایی اردو‌های جهادی توجه کرده و در این حوزه نیز کوشا باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول