اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

اردوهای جهادی توسعه چهارمحال و بختیاری را شتاب می‎بخشد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری در مسیر حرکت به سمت پیشرفت است که برگزاری اردوهای جهادی با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌تواند تسریع‌بخش این هدف باشد.

اردوهای جهادی توسعه چهارمحال و بختیاری را شتاب می‎بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با اعزام به مناطق کمتر برخوردار اقدام به خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف می‌کنند.

وی افزود: گروه دامپزشکی دانشجویان بسیجی این استان با حضور در مناطق عشایری 200 هزار رأس دام را شربت‌دهی کردند.

طاهری ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عشایر دامدار این استان از دیگر اقدامات بسیجیان اعزامی به مناطق عشایری این استان در قالب گروه‌های جهادی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در مسیر حرکت به سمت پیشرفت است که بر همین اساس برگزاری اردوهای جهادی با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌تواند تسریع‌بخش این هدف باشد.

طاهری با بیان اینکه تعامل و همکاری در میان ملت ایران بسیار بالاست، گفت: ملت ایران به ویژه جوانان ایرانی با عرق ملی خاص خود در این گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به هموطنان خود در مناطق کمتر برخوردار کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری شرکت می‌کنند.

به گفته وی، ایجاد روحیه اشتغال و کارآفرینی با کمترین امکانات در میان جوانان از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که می‌تواند از طریق بسیج سازندگی پیگیری شود.

طاهری خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناطق محروم روستایی از جمله استان چهارمحال و بختیاری، نیروی جوان بیکار و امکانات طبیعی مناسب برای ایجاد مشاغل پایدار وجود دارد اما قدرت تصمیم‌گیری و خطرپذیری در میان افراد دیده نمی‌شود که باید برای حل این مسئله برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول