اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اردل:

اردوهای جهادی به توسعه مناطق محروم کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی تاثیر بسزایی در شکوفایی مناطق محروم دارد.

اردوهای جهادی به توسعه مناطق محروم کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های گروه‌های جهادی خواهران بسیج در شهرستان اردل، اعزام گروه‌های جهادی به این شهرستان را به اعزام رزمندگان در زمان دفاع مقدس تشبیه کرد، و اظهار داشت: حضور در اردو‌های جهادی، جهاد با نفس است و در هدایت افراد به سمت مسیر درست زندگی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، آموزش‌های خیاطی و بهداشت خانواده در راستای ارتقای موقعیت علمی و فرهنگی این منطقه باید استمرار داشته باشد.

جمشیدی بیان داشت: در بسیاری از مناطق محروم روستایی از جمله استان چهارمحال و بختیاری نیروی جوان بیکار و امکانات طبیعی مناسب برای ایجاد مشاغل پایدار وجود دارد اما قدرت تصمیم‌گیری و خطرپذیری در میان افراد دیده نمی‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردل خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی از خودگذشتگی دنیوی در مسیر قرب الهی رخ می‌دهد، یعنی خدامحوری در مقابل خودمحوری مطرح می‌شود و به خلاف مدرنیته، «من» جایگاه خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با قدم نهادن به عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته است و در این مسیر برنامه‌های بسیار سازنده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول