اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج تأکید کرد

تداوم اردوهای جهادی در روستاهای کمتر توسعه‌یافته فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: اردوهای جهادی در روستاهای محروم فهرج تاکنون بسیار مناسبی بوده و باید این اردوها در روستاهای کمتر توسعه‌یافته تداوم یابد.

تداوم اردوهای جهادی در روستاهای کمتر توسعه‌یافته فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین یکشنبه شب در آیین اختتامیه اردوهای جهادی فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا اظهار داشت: حضور اردوهای جهادی در روستاهای محروم سبب محرومیت‌زدایی می‌شود.

وی افزود: گروه‌های اردوهای جهادی اعزامی به روستاهای محروم فهرج تاکنون اقدامات بسیار مناسبی داشته‌اند.

زین‌الصالحین بر تداوم حضور اردوهای جهادی در روستاهای کمتر توسعه‌یافته این شهرستان تأکید کرد.

فرماندار فهرج با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری فعال دارد، تصریح کرد: بسیج بر اساس منویات مقام عظمای ولایت در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم خدمات فرهنگی و عمرانی ارزنده‌ای را تاکنون ارائه کرده است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون 600 دانشجو در رشته‌های مختلف در دانشگاه پیام نور فهرج مشغول به تحصیل هستند از افزایش پنج رشته آموزشی دیگر در دانشگاه پیام نور فهرج خبر داد و گفت: امروز نگاه دولت خدمتگزار تعالی و توسعه مناطق محروم کشور است.

زین‌الصالحین از حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور فهرج در اردوهای جهادی تشکر کرد و بیان داشت: دانشگاه پیام نور با وجود مشکلات با یک کار جهادی برگزاری اردوهای جهادی را برای محرومیت‌زدایی در رأس برنامه‌های خود قرار داده است.

وی افزود: امروز حضور مردم ما در صحنه‌های مختلف سبب بیداری اسلامی شده است و دشمن در شکست در رویارویی با مردم ما جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در رأس برنامه‌های خود دارد. 

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز در این مراسم از خود گذشتکی، ایثار و تلاش را از صفات بارز اردوهای جهادی در مناطق محروم بیان کرد و گفت: فعالیت‌هایی که برای رضای خدا انجام شود، ماندگار است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول