اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور اسدآباد:

اردوهای جهادی ارائه‌دهنده الگوی پیشرفت اصیل ایرانی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد گفت: با برگزاری اردوهای جهادی می‌توان بخشی از یک الگوی پیشرفت اصیل ایرانی را به جهانیان ارائه کرد.

اردوهای جهادی ارائه‌دهنده الگوی پیشرفت اصیل ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، اردوهای جهادی و اجرای طرح هجرت 3 توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد آغاز شد.

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه رویکرد اردوهای جهادی اجرای دستورات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: این اردوها برگرفته از تفکرات ارزشمند و تدبیر عالمانه رهبر فرزانه نسبت به مسائل ریز و درشت کشور است که در راستای محرومیت‌زدایی و عدالت‌محوری صورت گرفته تا بستر مساعدی برای تمرین ترک تعلق فراهم شده و فرد بتواند روحش را در آن پالایش دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی جوادی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: شرط منحرف نشدن از راه و مسیر صحیح تلاش و همت در راه خداوند متعال است که شرکت در اردوهای جهادی یک مبارزه جدی با نفس و توجه به نقاط محروم و دورافتاده است.

 وی با تأکید بر حرکت دانشگاه‌ها در مسیر تفکرات ارزشمند رهبری در راستای گسترش فرهنگ جهادی، تصریح کرد: با برگزاری اردوهای جهادی می‌توان بخشی از یک الگوی پیشرفت اصیل ایرانی را به جهانیان ارائه کرد. 

 مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در ادامه با بیان اینکه طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی در یک دوره یک ماهه در روستاهای کمک سفلی و ایوراع برگزار می‌شود، افزود: در این اردوها 38 نفر دانشجوی بسیجی شرکت می‌کنند که 20 نفر از آنان خواهر و 18 نفر برادر هستند و همچنین یک گروه پزشکی نیز در این اردوها شرکت دارند.

جوادی با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی در سطح روستاها به همت بسیج دانشجویی شهید خزایی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی و عمران و آبادانی فعالیت خواهند کرد.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول