اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سازندگی کاشان:

اردوهای جهادی کاشان در ماه رمضان نیز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه کاشان از ادامه فعالیت‌ اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اردوهای جهادی کاشان در ماه رمضان نیز ادامه دارد

احسان عطابخشیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: گرمای شدید کاشان نیز نتوانسته وقفه‌ای در ادامه فعالیت‌های اردوهای جهادی و طرح هجرت 3، حتی در ماه مبارک رمضان ایجاد کند و این طرح مانند قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کاشان با برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای برای بسیجیان شرکت‌کننده در طرح هجرت 3 کاشان به استقبال ماه مبارک رمضان رفته ‌است.

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه کاشان، برگزاری جلسات قرائت قرآن، کلاس‌های تجوید، عقاید و احکام در قالب طرح صالحین، کلاس‌های رایانه مانند ICDL و فتوشاپ و کلاس‌های هنری نظیر سفره‌آرایی، عروسک‌سازی، برگزاری جلسات زیارت عاشورا در محل گلزار شهدا، دیدار با علما، دیدار با خانواده شهدا و همچنن شرکت دسته جمعی در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های طرح هجرت 3 در ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه امسال 4 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان کاشان در دو طرح اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 شرکت کرده‌اند تصریح کرد: این تعداد دانش‌آموز کاشانی در طرح‌های جهادی، هجرت 3، کمیته امداد، جهاد کشاورزی و بنیاد شهید شرکت دارند.

عطابخشیان همچنین با اشاره به حضور 60 مدرسه شهرستان کاشان در طرح‌های جهادی و هجرت 3 شهرستان کاشان بیان داشت: آموزش و پرورش شهرستان کاشان نقش مؤثری در حضور این تعداد مدرسه در طرح‌های جهادی و هجرت 3 داشته است.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته با حضور دانش‌آموزان بسیجی هشت خانه شهید بازسازی شده و امسال نیز 20 خانه شناسایی و بازسازی می‌شود.

وی اجرای طرح‌های جهادی و هجرت 3 را موجب ایجاد فرهنگ واقعی سازندگی در کشور دانست و اذعان داشت: طرح «هجرت یک» از اوایل انقلاب با کمک به کشاورزان و دامداران آغاز شد و در ادامه طرح «هجرت 2» در هشت سال دفاع مقدس اجرا شد و امروز نیز در ادامه این طرح‌ها، طرح هجرت 3 توسط دانش‌آموزان، به عنوان ادامه‌دهنده فرهنگ ایثار و آرمان‌های شهدا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول