اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی میامی:

اردوهای جهادی امسال محله‏‌محور اجرا می‏‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان میامی اعلام کرد: اردوهای جهادی، امسال به صورت محله‏‌محور اجرا می‏‌شود.

اردوهای جهادی امسال محله‏‌محور اجرا می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، یعقوب احمدی ظهر امروز در بازدید از اردوهای جهادی طرح هجرت سه دانش‌آموزی در میامی گفت: اردوهای جهادی امسال با توجه به پراکندگی منطقه زیر پوشش ناحیه، با محوریت محله‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود، به این صورت که پایگاه‌ها و محله‌ها مسائل و مشکلات منطقه خود را شناسایی و برای رفع آن اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان میامی افزود: دانش‌آموزان بسیجی در قالب طرح هجرت سه در مدرسه صالح کوهان، کار رنگ‌آمیزی و تفکیک سرویس‌های بهداشتی را با توجه به اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 انجام می‌دهند و تاکنون 80 درصد کار انجام شده است.

وی بیان داشت: با توجه به فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان، اردوهای 15 روزه برای خدمت‏‌رسانی و محرومیت‌زدایی و کمک به پیشرفت طرح‌های عمرانی منطقه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان میامی با اشاره به عرصه‌های فعالیت بسیج خواهران اظهار داشت: حوزه مقاومت فدک در راستای اجرای این طرح اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کلاس‌های آموزشی کرده است.

احمدی همچنین با تشریح عرصه‏‌های فعالیت‌ برادران بسیجی گفت: برادران بسیجی نیز در اردوهای جهادی، به نیازمندان کمک می‌کنند و در اجرای طرح‌های عمرانی و کشاورزی هم مشارکت دارند.

وی یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، مرمت، باز‌سازی و غبارروبی مساجد از فعالیت‌های این اردوهای جهادی در تیرماه بود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول