اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین:

پروژه پارک آموزش ترافیک در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه پارک آموزش ترافیک در زمینی به مساحت 1.7 هکتار در بوستان باراجین طراحی شده و با اعتبار 18 میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار ذیصلاح قرار دارد.

پروژه پارک آموزش ترافیک در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: این پارک در سه طبقه طراحی شده که شامل فضاهای آموزشی، اداری، تفریحی، رفاهی و این نمایشگاه، کلاس‌های آموزشی، بوفه و معابر شبیه‌سازی شده برای آموزش‌های ترافیکی است.

وی اضافه کرد: ساختمان اداری و آموزشی پارک آموزش ترافیک به مساحت یک‌هزار و 300 متر مربع و ساختمان ساختمان رفاهی، جایگاه دوچرخه و ماشین شارژی و سرویس بهداشتی به مساحت 800 متر مربع می‌باشد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین افزود: همچنین محوطه شبیه‌سازی شده با معبر سواره، پیاده، مسیر دوچرخه و تقاطع‌های گوناگون در مقیاس کوچک برای آموزش مسائل ترافیکی به کودکان است.

این مسئول در خصوص طراحی فضای داخلی پارک عرشیان ادامه داد: مبلمان و دکوراسیون داخلی مورد نیاز در هر یک از فضاهای طراحی شده پارک آموزش ترافیک بر اساس نوع کاربرد فضاها و نحوه ارتباط و دسترسی داخلی طراحی شده است.

وی عنوان کرد: تهیه طرح شبکه WAN و LAN، پیش‌بینی سیستم اعلام حریق، دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های پشتیبانی برق از مواردی است که در طراحی پارک لحاظ شده است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول