اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران:

دفتر امور شهری مازندران در کارگاه‌های آموزشی برتر شد/ترافیک همچنان دغدغه مدیریت شهری مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: این اداره کل با توجه به برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های ملی در سال گذشته و امسال از سوی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان یکی از دفاتر برتر انتخاب شد.

دفتر امور شهری مازندران در کارگاه‌های آموزشی برتر شد/ترافیک همچنان دغدغه مدیریت شهری مازندران
سید یونس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه اداره کل دفتر امور شهری استانداری مازندران آموزش کارکنان شهرداری و شوراها را در اولویت فعالیت‌ها قرار داده، بیان داشت: اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با توجه به برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های ملی در سال گذشته و نیز شش ماهه نخست امسال از سوی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان یکی از دفاتر برتر انتخاب شد.
وی تصریح کرد: برای نخستین بار از کارگاه‌های آموزشی شناخت کمیسیون‌های شهرداری‌ها که شامل کمیسیون ماده 100، ماده 77 و نیز کارگاه آموزشی و نوسازی و درآمد ویژه شهرداری‌ها که در استان مازندران برگزار شد سی دی‌های آموزشی تهیه و تدوین و با تائید پژوهشکده در سطح شهرداری و شوراهای کشور توزیع می‌شود.
حسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته 17 دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری و شوراهای استان برگزار شد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران سال گذشته یک هزار و 800 نفر از کارکنان شهردارهای استان به آموزش نوین ویژه فعالیت در کمیسیون‌ها مجهز شدند.
این مسئول مجهز شدن به آموزش نوین را برای شهرداران، اعضای شوراها و کارکنان شهرداری‌ها را در استان مازندران مستمر دانست و بیان داشت: سال جاری برنامه‌ریزی آموزشی برای یک هزار و 400 نفر از کارکنان شهرداری‌ها در قالب 23 دوره آموزشی در دستور کار اداره کل دفتر امور شهری  و شوراهای استانداری مازندران قرار گرفت که در شش ماهه نخست امسال چند دوره آموزشی با استفاده از اساتید مجرب ملی و استانی برگزار شد.
وی ادامه داد: امسال دو دوره آموزشی کمیسیون‌های مختلف شهرداری به میزبانی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران به صورت ملی برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران برگزاری نخستین دوره آموزش ملی شهرداری‌ها را در 16 برنامه آموزش 90 دقیقه‌ای از فعالیت‌های این اداره کل اعلام کرد و یادآور شد: از کارگاه‌های آموزشی ملی ویژه شهرداری‌ها که در مازندران برگزار شد سی‌دی‌های آموزشی تصویری تهیه و تدوین شد که در نظر داریم به طور گسترده در سطح ملی توزیع شود.
حسینی خاطرنشان کرد: اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در سال 88 از سوی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان استان برتر در سطح آموزشی و استانی فعال در بخش پژوهش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
وی اعزام کارکنان شهرداری‌ها، شهرداران و اعضای شوراها را به سفرهای آموزشی از دیگر فعالیت در تجهیز آموزش نوین این نهاد خدماتی عنوان کرد و یادآور شد: اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در بخش سفرهای آموزشی میزبان استان‌های آذربایجان شرقی و کرمان بوده است.
حسینی مشکل ترافیکی را در سطح شهرهای استان دغدغه مسئولان استانی و شهرستانی و شهروندان دانست و اذعان داشت: امسال همایش ویژه مسئولان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی‌ها در ساری برگزار شد که مقرر شد کتابی درباره مسائل مربوط به تاکسیرانی و تاثیر آن در کاهش ترافیک شهری تهیه و توزیع شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول