اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید شهرداران خانواده جنوب تهران از پارک آموزش ترافیک

خبرگزاری فارس: به همت اداره آموزش‌ها و مشارکتهای شهروندی شهرداری ناحیه 2 شهرری تعدادی از شهرداران خانواده از پارک ترافیک منطقه 20 بازدید کردند.

بازدید شهرداران خانواده جنوب تهران از پارک آموزش ترافیک
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز در راستای اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها و غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان به همت واحد آموزش و مشارکت‌های اجتماعی ناحیه 2، تعداد 40 نفر از شهرداران خانواده مهد کودک گلها از بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 بازدید کردند.
در این برنامه خردسالان از قسمت‌های مختلف این بوستان آموزشی بازدید کردند و با حضور کارشناس مربوطه به صورت تئوری و عملی با قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، با علائم راهنمائی و رانندگی، مفاهیم چراغ راهنمائی، نحوه عبور درست از خیابان، اهمیت و فوائد استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی و دوچرخه آشنا شدند.
این گزارش حاکی است، در پارک آموزش ترافیک دانش آموزان مهارت‌های ترافیکی را با توجه به پایه‌های تحصیلی بر اساس زمان‌بندی 9 ساعته طی 3 مرحله می‌گذارنند و به منظور تثبیت آموزش‌های ترافیکی، برنامه‌های ویژه‌ای نظیر مسابقه، نقاشی، کاردستی، مقاله نویسی انجام می‌گیرد.
پارک آموزش ترافیک زیر نظر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 در اسفندماه 1388 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز و همزمان با بازگشایی مدارس با آموزش‌های نوین و مفرح و برنامه‌ریزی شده به صورت رایگان پذیرای دانش آموزان است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول