اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون خواستار شد:

آموزش ترافیک به دانش آموزان در بردخون

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: آموزش موضوع ترافیک در مدارس برای آگاهی دانش آموزان با مسائل راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات و اعمال خطرساز لازم است.

آموزش ترافیک به دانش آموزان در بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بازگشایی مدارس در بردخون اظهار داشت: در این زمینه نیازمند جدیت و تلاش مضاعف و فعالیت بیشتر هستیم.
محمدپور ادامه داد:خاطره روز اوّل مدرسه همواره در ذهن دانش آموزان ماندگار است پس با همت و برنامه ریزی کاری کنیم که این زمان برای آنها روزی به یادماندنی و با نشاط باشد و در همه  لحظات عمر از آن یاد کنند.
وی همچنین برگسترش مبانی دینی و اعتقادات دانش آموزان در مدارس تأکید کرد و افزود: آنچه برای فرزندان جامعه لازم است توجه به نیازها و خواسته‌های معنوی و مذهبی آنان است و این وظیفه معلمان ومربیان با مشارکت والدین و خانواده‌هاست و هر یک مسئولیت سنگینی در این زمینه داریم.
بخشدار بردخون با بیان اینکه سال گذشته منطقه بردخون مقام اوّل استان را کسب کرد، گفت: این موقعیت درخشان در چندسال گذشته نصیب منطقه بردخون شده که نتیجه تلاش وفعالیت فرهنگیان و همه دست اندرکاران در ستاد پروژه مهر بود و برای ادامه کار و تکرار این موفقیت مشارکت عمومی مردم و مسئولان نیاز است.
 مدیر آموزش و پرورش بردخون نیز با اشاره به برنامه‌های انجام شده برای بازگشایی مدارس در بردخون گفت: تمهیدات لازم برای این امر انجام شده و آمادگی برای بازگشایی مدارس در بردخون داریم.
حسین مصلحی‌پور اضافه کرد: اقدامات پیش بینی شده برای آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفته است و ستاد پروژه  مهر با تشکیل کمیته‌های مختلف فعالیت‌های فراوانی برای بازگشایی مطلوب مدارس داشته تا دانش آموزان با آرامش  و نشاط و امید پا به مدارس بگذارند.
مصلحی پور ادامه داد: کارشناسان اداری به عنوان همیاران مدیر در کنار مدیران مدارس هستند و تلاش می‌کنند با کار مضاعف در مدت باقی مانده تا اوّل مهر نیازها و مشکلات مدارس را رفع و شور و شادی را در مدارس وارد کنند و سالی همراه با امید و کوشش و جهاد در مسیر پیشرفت  و تعالی  ایران اسلامی آغاز کنند.
وی افزود: جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در 30 شهریورماه برای کلاس اولی‌ها و بازگشایی مدارس در روز سوم مهرماه برای همه دانش آموزان  برگزار می‌شود و به دلیل همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، مراکز آموزشی و پرورشی رنگ و بوی خاطرات دوران دفاع مقدس پیروز می‌گیرد و مدارس با ساخت سنگر و برگزاری نمایشگاه عکس و اجرای برنامه‌های آموزنده خاطرات ماندگار آن دوران را مرور می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول