اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

آموزش فرهنگ ترافیک به کارکنان دولت در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان و رانندگان وسایط نقلیه دولتی در این استان خبر داد.

آموزش فرهنگ ترافیک به کارکنان دولت در گیلان

  به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی صبح امروز در جلسه کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک گیلان اظهار کرد: مصوبات و برنامه‌های کمیته ترافیک استان در بخش‌های مختلف موفقیت‌هایی را به همراه داشته است.

وی به کسب رتبه نخست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: موفقیت مذکور نتیجه همفکری و همکاری اعضای کارگروه‌ها و کمیته‌ها در امور اجتماعی و فرهنگی بوده است.

پورعزیزی ارائه برنامه و راهکارهای عملی در کسب موفقیت‌ها را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک در شهرستان‌ها باید تشکیل شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر حضور پلیس راهور و متخصصان راهنمایی و رانندگی در کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک در شهرستان‌ها، بیان کرد: راهنمایی و رانندگی لوح‌های فشرده آموزشی فرهنگ ترافیک مناسب کودکان را در اختیار بهزیستی بگذارد.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان و رانندگان وسایط نقلیه دولتی در سال جاری در گیلان خبر داد و ابراز کرد: راهنمایی و رانندگی، امور شهری و شوراهای استانداری و شهرداری مراکز شهرستان‌ها شهرک‌های آموزش ترافیک در شهرستان‌ها را ایجاد کنند.

پورعزیزی خواستار ارسال گزارش پلیس راهور گیلان مبنی بر آموزش موتورسواران متخلف در شهرستان‌ها به اداره کل امور اجتماعی استانداری شد و اظهار کرد: شهرداری‌های رشت، لاهیجان، فومن و صومعه‌سرا راهکار لازم برای بیمه مکان‌های شهرک آموزشی ترافیک به منظور جلوگیری از صدمه‌های احتمالی دانش‌آموزان و استفاده کنندگان از این طرح‌ها را بررسی کرده و در این‌باره اقدام کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بر بیمه دانش‌آموزان در شهرک آموزشی ترافیک تاکید کرد و گفت: ایجاد پارک ترافیک در شهرها و بازدید دانش‌آموزان از آن در ارتقای فرهنگ ترافیک تاثیرگذار است.

وی ظرفیت‌سازی، اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و تبلیغی در ارتقای فرهنگ ترافیک را موثر خواند و یادآور شد: توسعه کمی و کیفی همیاران پلیس، استفاده از ظرفیت‌های نوین و فضای مجازی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و همچنین انجام نظرسنجی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در ارتقای فرهنگ ترافیک اثرگذار است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول