اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 برگزار کرد؛

کارگاه آموزشی رفتارهای مناسب ترافیکی و قوانین عبور و مرور

خبرگزاری فارس: ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 کارگاه آموزشی رفتارهای مناسب ترافیکی و قوانین عبور و مرور برگزار کرد.

کارگاه آموزشی رفتارهای مناسب ترافیکی و قوانین عبور و مرور
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز در راستای ارتقاء آگاهی شهروندان در ارتباط با قوانین و مقرارت راهنمائی و رانندگی، کارگاه آموزشی رفتارهای ترافیکی در ناحیه 7 برگزار شد.
به همت واحد آموزش شهروندی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 7 و در راستای ارتقاء آگاهی دانش آموزان در خصوص قوانین مقرارت راهنمایی و رانندگی کارگاه آموزشی رفتارهای ترافیکی و عبور و مرور در مدرسه راهنمایی شهید صدوقی در روستای غنی‌آباد تشکیل شد.
در این کارگاه که بیش از 80 نفر از دانش آموزان حضور داشتند کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک پیرامون قوانین عبور و مرور و استفاده صحیح از پل‌های هوایی، رعایت حق تقدم عابران در عبور از خیابان‌ها، مشکلات ترافیکی شهر تهران و لزوم آموزش قوانین راهنمائی و رانندگی به کودکان و نوجوانان و فرهنگ ترافیک در کشورهای دیگر، قوانین و هنجارهای راهنمایی و رانندگی توضیحات مفیدی را بیان کرد.
در پایان جزوه‌های آموزشی با عنوان آموزش رفتارهای ترافیکی و عبور ومرور بین شرکت کنندگان برگزار و همچنین مسابقه ای برای شرکت کنندگان برگزار و به برندگان جعبه کمک‌های اولیه اهدا شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول