اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماه گذشته صورت گرفت؛

آموزش ترافیک به 50 هزار بوشهری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در هفت ماهه سال جاری حدود ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی آموزش دیده‌اند.

آموزش ترافیک به 50 هزار بوشهری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله بحرینی صبح امروز در جمع خبرنگاران برپایی تمام آزمون‌های راهنمایی و رانندگی در اسرع وقت، انجام سریع مشکلات مردم و حضور به موقع ماموران بر صحنه‌های تصادف، اجرای روز بدون حادثه، همایش همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس، اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی و ترافیکی در سطح شهرها و رژه موتورسواران ایمن را از دیگر برنامه پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مشارکت در توسعه انضباط ترافیکی از جمله وظایف همگانی است که همه آحاد جامعه در این راستا باید کوشا باشند.
بحرینی اظهار کرد: مشارکت در توسعه انضباط ترافیکی با هدف ارتقای ایمنی در معابر و کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی از جمله وظایف همگانی است که آحاد جامعه مکلفند، برای حفظ و اعتلای آن کوشا باشند.
‌وی افزود: موتورسواران به منظور حفظ و ارتقای ایمنی و توسعه فرهنگ ترافیکی با مطالعه و اجرای دقیق قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی همکاری همه‌جانبه را با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: پلیس هیچگاه نمی‌تواند به تنهایی در راستای اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گام بردارد بنابراین این موضوع همکاری همه اقشار جامعه را می‌طلبد.
این مقام انتظامی خطاب به موتورسواران افزود: با استفاده صحیح از موتورسیکلت از ارتکاب تخلفات رانندگی پرهیز و سلامتی خود را در هنگام رانندگی تضمین کنید.
افزایش بی‌رویه خودرو در کشور و همگام نبودن آن با رشد راه سازی و ایمنی جاده‌ها موجب مشکلات بسیاری از جمله خطر افزایش تصادفات شده است.
وی افزود: با آموزش صحیح، ارتقای فرهنگ ترافیک و افزایش ایمنی راه‌ها و وسائط نقلیه می‌توان از بروز تصادفات جلوگیری کرد که در این راستا در هفت ماهه سال جاری تعداد حدود پنجاه هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی آموزش دیده‌اند.
بحرینی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه فرهنگ ترافیک مستلزم ایجاد روحیه همبستگی و تعامل پلیس با ادارات دولتی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر از ادارات مشارکت کننده در ارتقای فرهنگ ترافیک تشکر کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول