اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شیراز خبر داد:

راه‌اندازی نوبت عصر پارک‌های آموزش ترافیک شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری شیراز از راه‌اندازی نوبت عصر پارک‌های آموزش ترافیک در سال تحصیلی 90ـ 91 برای استفاده دانش‌آموزان خبر داد.

راه‌اندازی نوبت عصر پارک‌های آموزش ترافیک شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ناصری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی نوبت عصر پارک‌های آموزشی ترافیک برای دانش‌آموزان شیرازی، استقبال مدارس و هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان آموزش و پرورش استان فارس در مورد افزایش ساعات آموزش دانش‌آموزان بوده است.
وی افزود: از نیمه دوم آبان ماه امسال آموزش دانش‌آموزان در پارک‌های ترافیکی در دو نوبت صبح و عصر در حال انجام است و تا پایان سال تحصیلی جدید نیز ادامه می‌یابد.
این مسئول ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده حدود 40 هزار دانش‌آموز بدون احتساب نوبت عصر پارک‌های ترافیک در طول سال تحصیلی جاری آموزش می‌بینند که با افزودن این آموزش‌ها در عصرها این تعداد به بیش از 60 هزار نفر افزایش می‌یابد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری شیراز، با بیان اینکه طی چند سالی که از راه‌اندازی پارک‌های ترافیک می‌گذرد، حدود 120 هزار دانش‌آموز در پارک‌های ترافیک آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند، ابراز داشت: در سال جاری علاوه بر راه‌اندازی نوبت عصر در پارک‌های ترافیک، دانش‌آموزان در دو بخش موزیکال و پرده‌خوانی توسط دو گروه هنری در کنار آموزش‌های تئوری و عملی با مفاهیم ترافیکی در قالب طنز آشنا می‌شوند.
ناصری خاطرنشان کرد: هر ساله تعداد بسیاری اقلام کمک آموزشی برای توزیع در پارک‌های ترافیک تهیه و چاپ شده که در سال جاری نیز 120 هزار اقلام آموزشی شامل پازل، خط‌کش، دفتر، خودکار، جا مدادی، برنامه درسی، سی دی و چند نمونه کتاب ویژه گروه‌های سنی مختلف چاپ و همراه با آموزش به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول