اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساحت 2500 مترمربع؛

بوستان آموزش ترافیک بافت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ششمین بوستان آموزش ترافیک استان کرمان در شهرستان بافت به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع افتتاح شد.

بوستان آموزش ترافیک بافت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان، ششمین بوستان آموزش ترافیک استان کرمان در شهرستان بافت به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و فضای روباز و سرپوشیده با مشارکت و همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان و شهرداری بافت به بهره‌برداری رسید .
مسعود جمیلی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان در این مراسم نظارت بر رفتار ترافیکی، راهکارهای مهندسی و آموزش را سه عامل اساسی در ارتقای فرهنگ ترافیک دانست و گفت: مطالعات نشان می‌دهد، آموزش‌های ترافیکی کودکان تاثیر مهمی در ارتقای فرهنگ ترافیک داشته است.
وی اظهار داشت: به همین منظور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، راه‌اندازی بوستان‌های آموزش ترافیک را در دستور کار خود دارد و با افتتاح بوستان ترافیک بافت تعداد بوستان‌های ترافیک کشور به 170 بوستان رسید.
رضا شفیعی شهردار بافت نیز عامل انسانی را مهم‌ترین عامل تصادفات برشمرد و بیان داشت: آموزش‌های پایه‌ای برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی حائز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: بوستان ترافیک بافت با صرف اعتباری بالغ بر 550 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری احداث و با صرف بودجه‌ای معادل 400 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تجهیز شده است..
شهردار بافت گفت: بوستان ترافیک بافت دارای شبکه معابر، خیابان‌ها، چهار راه، پل عابر پیاده، میدان، جدول‌کشی، فضای سبز، نقاشی‌های دیواری آموزشی، حصارکشی، چراغ‌های راهنما و علائم افقی و عمودی، سالن آموزش تجهیزات و لوازم آموزشی صوتی و تصویری ترافیک و سایر تجهیزات شامل خودروها و موتورسیکلت‌های برقی، دوچرخه و ... است.
پیش از این پنج بوستان ترافیک در شهرستا‌ن‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند و جیرفت با مشارکت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان و شهرداری‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول