اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ترافیک شهرداری قزوین اعلام کرد

اجرای طرح پارک آموزش ترافیک قزوین در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، شاخص‌ترین پروژه سال 91 این سازمان را اجرای طرح پارک آموزش ترافیک در مجموعه بوستان فدک اعلام کرد.

اجرای طرح پارک آموزش ترافیک قزوین در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین اسماعیل عرشیان گفت: مساحت این پارک آموزشی 7/1 هکتار پیش‌بینی شده که در مجموعه بوستان فدک در سه طبقه طراحی شده و شامل فضای آموزشی، اداری، تفریحی، رفاهی است.

وی ادامه داد: از جمله نمایشگاه، کلاس‌های آموزشی، بوفه معابر شبیه‌سازی شده برای آموزش‌های علمی ترافیک نیز در نظر گرفته شده است.

عرشیان با اشاره با اینکه همه بودجه پیش‌بینی شده برای اجرای پروژه‌های سال جاری، 67 میلیارد و 225 میلیون ریال است، هوشمندسازی تقاطع‌های چراغ‌دار سطح شهر قزوین را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال 91 عنوان کرد که به منظور افزایش ایمنی این تقاطع‌ها، کاهش تأخیر و توقف پشت چراغ راهنمایی در 16 تقاطع سطح شهر در دست اقدام می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از مناسب‌سازی حداقل 12 معبر سطح شهر شامل معبر 55 متری مینودر، بلوار مدرس، نخبگان و خیابان‌های پادگان، بوعلی، نواب، عدل، شهرداری و ... به عنوان دیگر اقدامات شاخص این سازمان در سال جاری یاد کرد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول