اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارک‌های آموزش ترافیک صورت گرفت

آموزش ترافیکی 70 هزار دانش‌آموز شیرازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آموزش بیش از 70 هزار دانش‌آموز در پارک‌های آموزش ترافیک شیراز در سال تحصیلی 91- 90 خبر داد.

آموزش ترافیکی 70 هزار دانش‌آموز شیرازی

علی مصلی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به اینکه آمار آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی 91-90 در مقایسه با سال تحصیلی گذشته بیش از 90 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: در سال تحصیلی 90 - 89 مجموع دانش‌آموزان آموزش دیده در پارک‌های ترافیک 37 هزار و 397 دانش‌آموز بوده که این آمار در سال تحصیلی 91 - 90 به 73 هزار و 272 دانش‌آموز افزایش یافته است.

وی راه‌اندازی نوبت عصر پارک‌های آموزش ترافیک را یکی از عوامل عمده افزایش آمار دانش‌آموزان در پارک‌های ترافیک عنوان و تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته روزانه به طور متوسط حدود 200 دانش‌آموز در پارک‌های ترافیک آموزش می‌دیدند که این آمار در سال تحصیلی جاری دو برابر شده است.   

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز تجهیز پارک‌های آموزش و افزایش کیفی آموزش در پارک‌های ترافیک را از اولویت‌های مهم سال جاری عنوان کرد و افزود: در ادامه تجهیز پارک‌های ترافیک در سال گذشته در سال جاری نیز وسایل تفریح و ورزش شامل ست ورزشی و صندلی آرامش ویژه زمان‌های استراحت دانش‌آموزان و 60 دوچرخه در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری به امکانات پارک‌های ترافیک اضافه شده است.

مصلی‌نژاد ادامه داد: نصب دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت، احداث پل و به‌روز کردن تابلوهای نصب شده از مهم‌ترین برنامه‌های استانداردسازی فضای آموزشی خیابان‌ها و تقاطع‌های پارک‌های آموزش ترافیک است که در نیمه نخست سال جاری انجام می‌شود.

وی آموزش دانش‌آموزان را یک سرمایه‌گذاری گرانبها در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک نسل آینده جامعه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم با برنامه‌ریزی و آموزش، فرهنگ ترافیک شهر شیراز را در شان و نام سومین شهر حرم اهل بیت (ع) ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول