اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازدید بیش از 17 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 17 هزار و 200 زائر این استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدار کردند.

بازدید بیش از 17 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از 6 هزار و 500 دانش‌آموز پسر، 7 هزار دانش‌آموز دختر مقطع دوم دبیرستان، 2 هزار دانشجو و مابقی اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی افزود: زائران استان با 40 کاروان عازم مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شدند که 10 کاروان آن در ایام تعطیلات از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدار کردند.

محمدسلیمانی تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی خیبر، بدر، هویزه، دهلاویه، یادمان شهید چمران، شلمچه، طلاییه، اروندکنار، سوسنگرد و مسجد جامع و موزه خرمشهر از برنامه‌های کاروان‌های اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی ارزش‌‎های دفاع مقدس در بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: دوران دفاع مقدس دورانی پرافتخار بود که به پایان رسید و نسلی که در آن زمان زندگی می‌کرد موفق به درک این دوران شد.

محمدسلیمانی با اشاره به سخن بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دوران مقدس گنج است و باید آن را استخراج کرد، عنوان داشت: استخراج از این دوران همان انتقال ارزش‌های موجود به نسل‌های آینده است. به نظر می‌رسد مهم‌ترین راهکار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، بازدید از مکان‌هایی است که شهدا در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه جوانان در دفاع مقدس با ابتکار و خلاقیت‌های خود، کارهای بسیار بزرگی انجام دادند، گفت: فرهنگ دفاع مقدس مملو از ایثار و فداکاری است که باید به نسل جوان این کشور منتقل شود.

وی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس، برای تداوم انقلاب اسلامی بسیار مهم است و باید ایثار و از خودگذشتگی، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام را در طول دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، به نسل‌های جوان و آیندگان این سرزمین منتقل کرد.

محمدسلیمانی ‌افزود: جوانان ما در طول دوران دفاع مقدس با ابتکار و خلاقیت‌های خود، کارهای بسیار بزرگی را انجام دادند و با توانمندی‌های بی‌نظیرشان، کارهای غیرممکن را به نتیجه رساندند و در نهایت با ایثار جان خود از حریم و کیان این مملکت نگهبانی کردند.

وی تأکید کرد: رزمندگان ما در دفاع از حریم و کیان این سرزمین، احساس مسئولیت کرده و با اطمینان خاطر و توکل به خداوند و دعای خیر مردم کشورمان در برابر دشمنان مقابله کردند و با اراده قوی و انگیزه الهی خودشان، کارهای خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی را آفریدند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول