اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اعزام بیش از 35 هزار بسیجی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سیستان‌ و بلوچستان گفت: بیش از 35 هزار بسیجی از سیستان و بلوچستان به مناطق جنگی اعزام شدند.

اعزام بیش از 35 هزار بسیجی به مناطق جنگی

غلامرضا آذرخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به همت سازمان اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، 40 هزار بسیجی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

وی افزود: از اواسط مهرماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال‌جاری، 40 هزار نفر بسیجی خواهر و برادر به استعداد 300 دستگاه اتوبوس در 15 مرحله به مدت یک هفته برای بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: این اعزام 40 درصد افزایش داشته است و با توجه به شرایط امروزی جامعه اهدافی را که دنبال کرده‌ایم را محقق نموده تا نسل سوم و چهارم انقلاب از فضای معنوی و روحانی مناطق عملیاتی بهره‌مند شوند.

آذرخش تصریح کرد: اردوی راهیان نور با هدف آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، رشادت‌ها و جوانمردی شهدا و رزمندگان، بهره‌مند شدن از فضای معنوی و مناطق جنگی و انعکاس واقعیات دوران جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده جامعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ملت ایران با پای دل در سرزمین‌های نور حضور یافته‌اند و با قدم گذاشتن در یادمان شهدای شلمچه، فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه و... به دشمنان میهن اسلامی ثابت کردند که توطئه‌های شوم و نقشه‌هایشان را خنثی و نقشه برآب خواهند کرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول