اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه باشت خبر داد

اعزام 180 خواهر بسیجی باشتی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی گفت: 180 خواهر بسیجی از شهرستان باشت به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام 180 خواهر بسیجی باشتی به مناطق جنگی

 علی گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: در این کاروان 180 خواهر بسیجی به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: خواهران بسیجی با حضور در گلزار شهدا با بدرقه مسئولان شهرستان باشت و خانواده‌های آنها برای بازدید از مناطق جنگی جنوب عازم این مناطق شدند.

 فرمانده سپاه باشت با بیان اینکه این دومین کاروان راهیان نور این شهرستان است که در سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شود، افزود: در اولین کاروان راهیان نور 125 نفر از برادران هفته گذشته به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

 گرامی هدف از اعزام این کاروان را آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا بیان کرد و گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی میان الگوهای ایثار و نسل جوان از دیگر اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور است.

 وی گفت: کاروان راهیان نور شهرستان باشت به ‌وسیله چهار دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند و به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدن می‌کنند.

 فرمانده سپاه شهرستان باشت افزود: کاروان راهیان نور با حضور در جنوب کشور از مناطق دهلاویه، شلمچه، هویزه، بستان، فکه، دوکوهه و طلاییه بازدید می‌کنند.

 وی تصریح کرد: برای بهره‌‌برداری هرچه بیشتر از این اردوها، بسته‌‌های فرهنگی شامل چفیه، سجاده و کتاب‌‌های ادعیه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول