اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان:

حضور دانشجویان در مناطق جنگی قدردانی از شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان گفت: حضور دانشجویان و جوانان در مناطق جنگی قدردانی از شهدا و رزمندگان است.

حضور دانشجویان در مناطق جنگی قدردانی از شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مسعود دهدشتی در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور در برازجان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسائل مهمی است که در محیط‌های آکادمیک و دانشگاهی باید همواره مورد توجه قرار گیرد و در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان توجه خاصی به این مساله وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان خاطر نشان کرد: تاثیر فرهنگ اردوی راهیان‌نور یکی از ماندگارترین کارهای فرهنگی است که در چند سال اخیر با توجه به منویات مقام معظم رهبری شروع شده و به همت بسیج دانشجویی و امور فرهنگی واحدهای دانشگاهی پیگیری می‌شود.

دهدشتی بیان داشت: در سال‌های گذشته همواره شاهد اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان به مناطق جنگی و اردوهای راهیان‌نور بوده‌ایم و هر سال گرایش دانشجویان برای شرکت در این اردوها بیش از سال پیش است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش استانی راهیان‌نور از پیشنهادات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان است و آمادگی کامل برای برگزاری این همایش را داریم.

این مسئول در همین ارتباط بیان داشت: با برگزاری این همایش اثرات پرخیر و برکت اردوهای راهیان‌نور در جامعه نهادینه می‌شود و بدون شک با استقبال پرشور دانشجویان ولایی و بسیجی دشتستان و استان بوشهر مواجه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان عنوان کرد: حضور دانشجویان و جوانان در مناطق جنگی قدردانی از شهدا و رزمندگان است که آرامش کنونی کشور نتیجه گذشت و ایثار و رشادت‌های آنان بوده است.

دهدشتی تصریح کرد: همواره با شروع فصل اردوهای راهیان‌نور و اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان شرایط مناسب را برای دانشجویان این دانشگاه به منظور حضور در این اردوها فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول