اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهیان‌نور استان زنجان خبر داد

اعزام 26 هزار زنجانی به مناطق جنگی جنوب

خبرگزاری فارس: مسئول راهیان‌نور استان زنجان از اعزام 26 هزار زنجانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال گذشته خبر داد.

اعزام 26 هزار زنجانی به مناطق جنگی جنوب

یحیی افشار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر و از دیروز کاروان‌های راهیان‌نور شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و ماهنشان در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه 10 اتوبوس با ظرفیت 50 نفر در هر اتوبوس در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور دارند تصریح کرد: هشت اتوبوس از بسیج محلات، یک اتوبوس از بسیج ادارات و کارمندی و یک اتوبوس از بسیج کارگری شهرستان ابهر در حال حاضر در مشهد شهدا حاضر هستند.

مسئول راهیان‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه چهار اتوبوس از بسیج محلات، خانواده‌های کارکنان سپاه خدابنده از شهرستان خدابنده در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور دارند تصریح کرد: شش اتوبوس از بسیج محلات نیز تا نهم فروردین ماه سال جاری در این مناطق از یادمان شهدا بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه آخرین کاروان راهیان‌نور استان زنجان از نهم فروردین ماه سال جاری از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند افزود: 10 اتوبوس از شهرستان ابهر در قالب بسیج محلات، بسیج مهندسی، کارکنان سپاه ابهر و بسیج طلاب در این ایام از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

افشار از اعزام زائران در قالب چهار اتوبوس از شهرستان خدابنده از نهم فروردین ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: این کاروان‌ها در قالب بسیج ادارات، کارگری، مهندسی و طلاب از یادمان‌های شهدا در این مناطق بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج اتوبوس نیز در این ایام از شهرستان ماهنشان به این مناطق اعزام می‌شوند افزود: این کاروان‌ها از بسیج محلات هستند.

مسئول راهیان‌نور استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 8 هزار و 150 نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از استان زنجان بازدید کرده‌اند افزود: در کل 10 هزار و 500 زنجانی در مشهد شهدا و کربلای ایران حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام شد افزود: در مجموع 26 هزار نفر از این مناطق بازدید کردند.

افشار از ادامه برنامه‌های راهیان‌نور در سال جاری خبر داد و گفت: این کاروان‌ها با توجه به برنامه‌های استان در سال جاری نیز در قالب دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به مشهدالشهدا اعزام می‌شوند.

وی یکی از اهداف برنامه کاروان‌های راهیان‌نور را آشنایی نسل جوان و اقشار مختلف مردم با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: اقشار مختلف به ویژه جوانان با حضور در این مناطق با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول