اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا:

250 نفر از راویان سیره شهدا به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا از رشد 20 درصدی و اعزام 250 نفر از مبلغان و راویان به مناطق جنگی و یادمان‌های شهدای سراسر کشور در سال جاری خبر داد.

250 نفر از راویان سیره شهدا به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدعلی حججی امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی‌آملی در مؤسسه اسراء قم گفت: مؤسسه روایت سیره شهدا طی سال‌های گذشته برنامه ریزی‌ها و اقدامات بسیاری برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت انجام داده است.

وی با بیان اینکه مؤسسه روایت سیره شهدا بیش از 10 سال فعالیت‌های بسیاری در عرصه روایتگری انجام داده است از اهتمام جدی مسئولان امر برای تداوم این مسیر بالنده خبر داد و گفت: همواره منویات رهبر معظم انقلاب و تاییدات ایشان در سرلوحه فعالیت‌های این مؤسسه قرار داشته است.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا جذب و گزینش طلاب حوزه‌های علمیه برای فعالیت در عرصه روایتگری را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مؤسسه عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از یک‌هزار و 500 طلبه در این راستا جذب شده و بیش از 20 دوره آموزشی برای آنها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری و اعزام مبلغان به مناطق جنگی و یادمان‌های شهدا در سراسر کشور در تمام ایام سال با جدیت پیگیری می‌شود خاطر نشان کرد: تولید و عرضه محصولات فرهنگی با محوریت جهاد و شهادت و تبیین آموزه‌های دینی در جامعه یکی دیگر از اقدامات مهم و مؤثر این مؤسسه است.

حججی با اشاره به درخواست‌های بسیار محافل بزرگداشت شهدا و مردم به ویژه جوانان برای بهره‌مندی از روایت سیره شهدا تصریح کرد: این مؤسسه همواره برای حضور جدی در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی آمادگی داشته و طلاب و روحانیون آموزش دیده را برای رونق بخشی به فضای فرهنگی جامعه به سراسر کشور اعزام می‌کند.

وی در پایان از رشد 20 درصدی و اعزام 250 نفر از مبلغان و راویان به مناطق جنگی و یادمان‌های شهدا خبر داد و گفت: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف همه مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی، بتوانیم هر چه بیشتر فرهنگ بالنده ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرده و از آثار و برکات آن برای عزت و سربلندی کشورمان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول