اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زرند:

1550 بسیجی زرند از مناطق جنگی بازدید کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: یک هزار و 550 بسیجی زرند از مناطق جنگی بازدید کردند و از این تعداد 45 نفر در قالب یک کاروان از مناطق دریایی خلیج فارس نیز بازدید داشتند.

1550 بسیجی زرند از مناطق جنگی بازدید کردند

منوچهر شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: همه ساله به منظور فراهم شدن فضایی برای الهام‌گیری از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، تحکیم پیوند ارزشی‌ و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز، ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌ها‌ی خلق شده در دفاع مقدس برای تمام‌ نسل‌ها‌، فضاسازی فرهنگی، تبیین نقش سپاه و بسیج و دیگر نیروهای مسلح، کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: هدف اصلی از اعزام کاروان راهیان نور به کربلای ایران ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقد‌س است که انتقال فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب آگاهی و بصیرت نسل جوان می‌شود.

شمس‌الدینی عنوان کرد: یکی از بسترهای مناسبت و تأثیر‌گذار کارهای فرهنگی در کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اردوهای راهیان نور است.

وی ابراز داشت: در مقطعی که دشمنان این نظام و انقلاب در جنگ فرهنگی و جنگ نرم تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا باورها و اعتقادات جوانان را خدشه‌دار کنند، اردوی راهیان بهترین بستر ‌برای مقابله با تهدیدات دشمن است.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: در این زمان که دشمنان نظام و انقلاب عمق اعتقادات دینی و انقلابی مردم را هدف قرار داده‌اند، اردوی راهیان نور و بازدید زائران از مشهد شهیدان هشت سال دفاع مقدس‌، می‌تواند مانند نسخه شفابخشی دل و جان مشتاقان این عرصه را جلا‌ دهد و زنگار از هر قلبی بزداید.

وی تصریح کرد: حرکت فرهنگی راهیان نور از تأثیر‌گذارترین برنامه‌ها برای کسانی است که این حماسه عظیم را درک نکرده‌اند.

شمس‌الدینی گفت: بدون تردید‌ این سرزمین نورانی و مقدس که روزگاری صحنه جانبازی عاشوراییانی شد که جان بر سر پیمان گذاشتند و در مکتب سالار شهیدان اقتدا‌ به حضرت ابوالفضل العباس (ع) کردند و فدایی راه ولایت شدند‌، امروز نیز می‌توانند روشنی‌بخش، الهام دهنده و هدایتگر قلب‌های پاک جوانان‌، نخبگان و قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانانی باشد که با قصد تبرک و ادامه راه آن برگزیدگان الهی در آن مکان‌های شریف حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه زرند اذعان داشت: بیش از 400 نفر از خواهران و برادران بسیجی این شهرستان در قالب دو کاروان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند که از این تعداد 45 نفر در قالب یک کاروان از مناطق دریایی خلیج فارس بازدید کردند.

وی افزود: تعداد 700 نفر از دانش‌آموزان دختر بسیجی در مرحله اول و تعداد 250 نفر از دانشجویان بسیجی این شهرستان در بهمن و اسفند 90 به کربلای ایران اعزام و از مناطق عملیاتی شلمچه‌، فتح‌المبین‌، چزابه‌، اروند کنار، هویزه، طلائیه و فکه بازدید کردند.

شمس‌الدینی بیان داشت: راویان دفاع مقدس در این محورها اهداف و عملکرد رزمندگان را طی دفاع مقدس تشریح کردند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول