اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 46 گروه فیلم‌بردار سپاه چهارمحال و بختیاری به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام 46 گروه فیلم‌بردار و تصویربردار همراه کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد.

اعزام 46 گروه فیلم‌بردار سپاه چهارمحال و بختیاری به مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: به منظور انعکاس و ضبط لحظات معنوی و نورانی حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی، اکیپ‌های فیلم‌برداری و عکاسی روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان و رده‌های تابعه همراه با کاروان‌ها عازم مناطق عملیاتی شدند.

وی افزود: علاوه بر اکیپ‌های رده‌های مقاومت بسیج استان که از شهرستان‌های مربوطه همراه کاروان‌ها اعزام می‌شدند، شش اکیپ از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) به صورت ثابت در اردوگاه‌ها عهده‌دار اقدامات خبری و رسانه‌ای راهیان نور بودند.

توسلی ادامه داد: از هر کاروان به طور متوسط 60 دقیقه فیلم تهیه و مونتاژ شده و بیش از 2 هزار تصویر از لحظات معنوی حضور اقشار مختلف زائرین استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده و همکاری صمیمانه مدیرکل و مسئولان مرکز صدا و سیمای استان علاوه بر اعزام سه اکیپ مستندساز از صدای استان روزانه در برنامه‌های تولیدی صبح و عصر رادیو دو مرحله ارتباط تلفنی با فرماندهان، مسئولین و زائران برقرار شده است.

توسلی با تشکر از همکاری بسیار خوب صدا و سیما و اصحاب رسانه در پوشش خبری کاروان‌های راهیان نور استان، گفت: اعزام‌های کاروان‌ها، همچنین برنامه‌های اجرایی اردوگاه‌ها ویژه کاروان راهیان نور به صورت مطلوب پوشش خبری و رسانه‌ای داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر یک‌هزار دل‌نوشته از زائران این استان از سفر معنوی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب جمع‌آوری شده است، گفت: همزمان با اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق عملیاتی طی سال گذشته و امسال این معاونت با طراحی فرم‎های ویژه اقدام به جمع‌آوری دل‎نوشته‎های زائران سرزمین‏‎های نور کرد.

توسلی افزود: این طرح با استقبال پرشور زائران به ویژه دانش‎آموزان و دانشجویان مواجه شد و در این راستا نزدیک به یک هزار دل‌نوشته تاکنون تدوین و در اختیار این معاونت قرار گرفته است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دل‏نوشته‎های جمع‌آوری شده، مطالعه و برای بهره‎برداری آحاد مردم در پایگاه‌‎های خبری از جمله سایت بسیج قرار می‎گیرد.

وی با تقدیر از نگارش احساسات معنوی زائران ادامه داد: از زائران مناطق عملیاتی درخواست می‎شود تا با توجه به اثرگذاری این بازدیدها، احساسات معنوی خویش را با موضوع ایثار، شهادت و دلاوری به رشته تحریر درآورند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول