اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهیان نور استان البرز:

اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی کردستان تداوم دارد

خبرگزاری فارس: مسئول راهیان نور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: با موفقیت‌آمیز بودن اعزام نخستین کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کردستان، این برنامه‌ها تا پایان سال جاری تداوم خواهد یافت.

اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی کردستان تداوم دارد

حمید پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برنامه کاروان‌های اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس طی سال‌های اخیر با استقبال بی‌نظیر مردم به ویژه جوانان و خانواده معظم شهدا همراه بوده است.

وی تصریح کرد: بیشتر این برنامه‌ها در مناطق جنگی جنوب کشور اجرا شده و کاروان‌ها در اکثر مواقع به این مناطق سفر کرده و از شهرها و مناطق جنگی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

مسئول راهیان نور استان البرز افزود: علت اصلی اینکه کاروان‌های راهیان نور به جنوب کشور اعزام می‌شوند این است که اکثر جنگ تحمیلی در این مناطق سپری شده، اما ما در غرب کشور نیز مناطق داریم که مردم با ایثار و فداکاری در مقابل دشمن ایستادگی و از انقلاب خود دفاع کردند.

پارسا بیان داشت: یکی از این مناطق در غرب کشور استان کردستان است که جای جای آن دارای شمیم دفاع مقدس بوده و خاطرات بسیاری از رشادت‌های سربازان سپاه اسلام در این نقاط رقم خورده است.

اعزام موفقیت‌آمیز نخستین کاروان راهیان نور البرز به کردستان

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح اعزام کاروان‌های راهیان نور در استان البرز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور و استان کردستان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان تدوین شد و در دستور کار قرار گرفت.

مسئول راهیان نور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: بنابراین در هفته‌های گذشته نخستین کاروان به این مناطق اعزام شدند که حاضران در اردو مذهبی و معنوی استقبال بسیار زیادی از این طرح داشتند.

پارسا در پاسخ به این پرسش که آیا اعزام کاروان‌های راهیان نور البرز به استان کردستان تداوم خواهد یافت؟ گفت: با توجه به این استقبال مقرر شد که اجرای طرح اعزام به مناطق عملیاتی غرب و کردستان تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین بلافاصله پس از بازگشت نخستین کاروان برنامه‌ریزی برای اعزام کاروان‌های دیگر را در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز آغاز کردیم.

تقاضا برای بازدید از مناطق نبرد سربازان سپاه اسلام با ضد انقلاب در غرب

مسئول راهیان نور استان البرز بیان داشت: در این اردوها مردم از مناطق عملیاتی در پیرانشهر، سنندج، بانه، سقز، بوکان، پاوه و مریوان و سردشت بازدید می‌کنند که بازدید از شهرستان سردشت و آثار برجای مانده از بمباران شیمیایی این شهرستان تاثیر معنوی بسیاری بر مردم داشته است.

پارسا در پایان اعلام کرد: نکته جالب توجه این است که مردم حاضر در اردوی نخست و همچنین افراد متقاضی برای شرکت در اردوهای دیگر خواستار بازدید از مناطقی هستند که مردم، بسیجیان، سربازان سپاه و ارتش با ضد انقلاب در کردستان جنگیده و آنها را شکست داده‌اند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول