اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

4 میلیون نفر از مناطق جنگی بازدید کردند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین از بازدید 4 میلیون ایرانی از مناطق جنگی غرب، جنوب و سایر نقاط کشور در سال گذشته خبر داد.

4 میلیون نفر از مناطق جنگی بازدید کردند

علی فضلی در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این میزان بازدید از کربلای ایران در قالب کاروان‏‌های راهیان نور محقق شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از بازدید یک میلیون و 500 هزار دانش‏‌آموز و فرهنگی کشور از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور در سال گذشته خبر داد.

فضلی ادامه داد: یکی از ظرفیت‏‌های بسیار مهم در راستای مقابله با دشمن در میدان جنگ اندیشه و افکار، استفاده از جایگاه والای شهداست. 800 هزار نفر از این تعداد دانش‏‌آموز بازدید‌کننده از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور را دانش‏‌آموزان مقطع دوم دبیرستان شامل می‏‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز در قالب یادواره شهدای بخش رودهن از شهرستان دماوند و شرق استان تهران، میزبان 84 شهید گلگون‏‌کفن این خطه شهیدپرور بودیم.

فضلی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد شهید، مردمان ولایی و انقلابی بخش رودهن پذیرایی از سه شهید گمنام را نیز در تالار افتخارات خود گنجانده‏‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، آیین امروز یادواره شهدای بخش رودهن را محفلی نورانی همراه با پرتو روح الهی ارزیابی کرد. امید است تلاش شبانه‏‌روزی ستاد برگزاری یادواره‏‌های شهدای شهرستان دماوند برای برگزاری این مراسم معنوی، مرضی رضای باری تعالی قرار گیرد.

فضلی اضافه کرد: از این رو، از بانیان این سنت حسنه هم‏چون ائمه جمعه، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و سایر عوامل برگزاری صمیمانه سپاس‏گزارم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بدون شک زینت‏‌بخش یادواره امروز همچون دیگر مراسم ملی و مذهبی این مرز و بوم اسلامی خانواده معزز شهدا بودند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول