اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان خبر داد

اعزام جوانان هلال‌احمر هرمزگان به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان از اعزام جوانان عضو این سازمان به بجنورد و اردوی راهیان‌نور در تابستان امسال خبر داد.

اعزام جوانان هلال‌احمر هرمزگان به مناطق جنگی

علی اعمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه هلال‌احمر در تابستان برنامه‌های متعددی را برای آماده‌سازی هر چه بیشتر داوطلبان و اعضا دارد، اظهار داشت: تعدادی از جوانان عضو هلال‌احمر به همراه یک سرپرست با هدف بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی عازم استان کردستان شدند.

به گفته وی، در این اردو جوانان از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور دیدن خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان تصریح کرد: آشنایی بیشتر با ارزش‌های دوران دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثارگری در بازدید کنندگان از اهداف برگزاری این اردوها به شمار می‌رود.

اعمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر برنامه‌های هلال‌احمر هرمزگان برای تابستان جاری افزود: از جمله اردوهای مهم فرهنگی ورزشی دیگر می‌توان به اردوی کوهنوردی بجنورد اشاره کرد.

این مسئول افزود: 10 نفر از اعضای هلال‌احمر به همراه یک نفر سرپرست به مناسبت گرامیداشت ایام شعبانیه برای شرکت در همایش کوهنوردی و صعود قله "یامان‌داغی" عازم استان خراسان‌شمالی (شهرستان بجنورد) شده‌اند.

وی با بیان اینکه، قله یامان‌داغی در شهرستان مانه و سملقان با 2 هزار و 800 متر ارتفاع از مرتفع‌ترین قله‌های رشته کوه آلاداغ است، افزود: این اردو نیز با هدف تعامل با سایر سازمان‌های استانی برگزار شده‌ است.

اعمی از شرکت اعضای فعال کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در دوره آموزشی ارتقای سلامت جامعه نیز خبر داد و افزود: جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان تعدادی از اعضای کانون دانشجویی و چهار نفر از روسای شعب به همراه یک نفر سرپرست را برای شرکت در دوره آموزشی ارتقای سلامت جامعه با مشارکت جوانان داوطلب و جامعه محلی عازم استان فارس کرده‌اند.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آشنایی هر چه بیشتر جوانان با آسیب‌های اجتماعی و پیش‌گیری‌های اولیه آن است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در پایان با بیان اینکه آمادگی نیروهای هلال‌احمر از جمله اصول این سازمان امدادی است، افزود: سازمان هلال‌احمر در استان هرمزگان از آمادگی خوب و مناسبی در راستای ورود به حوادث احتمالی برخوردار است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول