اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی در گفت‏‌وگو با فارس خبر داد

اعزام 200 هزار دانشجو به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: 200 هزار دانشجوی مراکز آموزش‌عالی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

اعزام 200 هزار دانشجو به مناطق جنگی

سردار علی فضلی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در رودهن با بیان اینکه  200 هزار دانشجوی مراکز آموزش‌عالی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند، اظهار داشت: علاوه بر دانشجویان، دیگر اقشار جامعه نیز خود را به کربلای ایران می‏‌رسانند.

وی ادامه داد: این اعزام‏‌ها در دو قالب کاروان‏‌های راهیان نور سازماندهی شده از سوی نهادهای ذی‏ربط و همچنین به‌صورت خودجوش صورت گرفته است.

* اعزام کاروان‏‌های راهیان نور دانش‏‌آموزی از مهر 91

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از آغاز مرحله جدید اعزام کاروان‏‌های راهیان نور دانش‏‌آموزی به مناطق جنگی از مهرماه سال‌جاری خبر داد.

فضلی اظهار داشت: علاوه بر دانش‏‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نیز می‏‌توانند در زمان‏‌های پیش‏‌بینی شده در کربلای ایران حاضر شوند.

وی ادامه داد: همه شاهد بودند که هر شب، پنج رزمایش توسط جوانان بسیجی اردوگاه‏‌های شهید مسعودیان، زین‏الدین، فرجوانی، حسن‏‌پور و حبیب‏‌اللهی اجرا می‏‌شد.

فضلی اضافه کرد: این جوانان در قالب رزمایش‏‌های عملیاتی رشادت‏‌های شهید فهمیده، شهید چمران، بانوان رزمنده و ... را بازسازی کرده بودند.

* راهکار جنگ نرم، مقابله به وسیله ابزارهای آن است

به گفته جانشین سازمان بسیج مستضعفین، راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده از ابزارهای این شیوه جنگی برای رویارویی متقابل است.

فضلی با بیان اینکه هجمه جنگ نرم دشمن سنگین است، به واژه‏‌های مورد استفاده رهبر فرزانه انقلاب درباره این شیوه نبرد اشاره کرد و گفت: هجمه جنگ نرم دشمن با چنان گستردگی وسیعی همراه است که رهبر معظم انقلاب در دو دهه اخیر اهمیت آن را با واژگانی نظیر هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و امروز جنگ نرم متذکر می‏‌شوند.

وی تصریح کرد: از جمله ویژگی‏‌های جنگ نرم، دوری از اشکال فیزیکی جنگ‌‏های معمول و خون و خون‏ریزی‏‌های پنهان آن است؛ از این رو، باید با صدق، مهربانی و محبت به یاری جوانان در این نبرد افکار و اندیشه‏‌‌ها بشتابیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، شهدا را الگوهایی بی‏‌بدیل برای جوانان و نوجوانان نسل امروز جامعه خواند.

فضلی تصریح کرد: با توجه به این مهم باید از ظرفیت‏‌های بالقوه‏‌ای مانند منزلت والای شهدا با استفاده از تمهیدات قوای سه‏‌گانه، نیروهای مسلح و آحاد امت اسلامی در راستای رویارویی با جنگ نرم دشمن سود جست.

انتهای پیام/ح10/ف4004/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول