اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

احداث 13 باب نمازخانه بین راهی از سوی شرکت نفت زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: 13 باب نمازخانه بین از سوی شرکت فرآورده‌های نفتی زنجان احداث شده است.

احداث 13 باب نمازخانه بین راهی از سوی شرکت نفت زنجان

علی‌اصغر عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان دارای سه ناحیه است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این شرکت در قالب سه ناحیه مرکزی، ابهر و قیدار انجام می‌شود، افزود:  شش جایگاه تک مواد شامل بنزین در استان فعال است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به فعالیت 26 جایگاه سوخت دو مواد در استان زنجان تصریح کرد: در این جایگاه‌ها بنزین و نفت و گاز به مردم ارائه می‌شود.

وی از فعالیت دو جایگاه دو منظوره بنزین و CNG در استان زنجان خبر داد و افزود: هفت جایگاه سه منظوره نیز در استان فعال است.

عباسی با بیان اینکه جایگاه‌های سه منظوره برای ارائه بنزین، نفت و گاز و CNG فعال هستند، افزود: ‌20 جایگاه CNG نیز در استان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت 19 مرکز فروشندگی شهری در استان زنجان یادآور شد: از طریق این نمایندگی‌ها محصولات شرکت نفت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه نفت سفید، نفت و گاز شهری به مردم ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ در 19 مرکز فروشندگی این شرکت نفت سفید به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مرکز فروشندگی نفت سفید و نفت و گاز شهری تصریح کرد: 30 مرکز فروشندگی نفت سفید نیز خارج از شهر فعال هستند.

عباسی با بیان اینکه 48 مرکز فروشندگی نفت سفید و نفت و گاز خارج از شهر فعال است، افزود:‌ 80 مرکز فروشندگی نفت سفید نیز در زمینه تعاون روستایی فعال است.

وی با اشاره به فعالیت 154 مرکز نفت سفید و نفت و گاز تعاون روستایی تصریح کرد: انبار نفت با ظرفیت 110 میلیون لیتر توان ذخیره‌سازی، از دیگر واحدهای این شرکت است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه یک واحد سوختگیری هواپیمایی با 180 هزار لیتر توان ذخیره‌سازی را دارد، افزود: 13 باب نمازخانه بین راهی نیز از دستاوردهای این شرکت محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: این منطقه توانسته است سوخت نواحی زیر پوشش را از طریق خط لوله و نفتکش تأمین کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول