اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

شان نمازخانه‌ ادارات با جایگاه‌های نامطلوب خدشه‌دار نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با انتقاد شدید از برخی ادارات این شهرستان به دلیل نداشتن نمازخانه مطلوب گفت: هیچ مدیری حق ندارد شان نمازخانه‌ها در ادارات را با جایگاه‌های نامطلوب پایین بیاورد.

شان نمازخانه‌ ادارات با جایگاه‌های نامطلوب خدشه‌دار نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: تاسوعا و عاشورا را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بهره کافی از این ایام را برده باشیم.
فرماندار کهگیلویه افزود: از کسانی که در برگزاری با شکوه مراسم عزاداری ایام محرم تلاش کردند به‌ویژه مردم متدین و با فرهنگ کهگیلویه قدردانی می‌کنم.
رضایی با اشاره به درس‌های عاشورا و برکات آن تصریح کرد: مردم در این ایام یک دل و یک صدا می‌شوند و در کنار هم و با احساسات و شور و شعور یکرنگی به عزاداری سالار شهیدان می‌پردازند.
رضایی افزود: این حضور کشور را برای یک سال تا محرم و عاشورای بعدی بیمه می‌کند.
فرماندار کهگیلویه به بارندگی‌های اخیر این شهرستان اشاره و تصریح کرد: بعد از ریزش رحمت الهی به دلیل کوتاهی‌های ما انسان‌ها مشکلاتی ایجاد شد.
وی گفت: دوستان ما در ستاد حوادث در سطح فرمانداری و ادارات عضو در ساعات اولیه در بین مردم حضور داشتند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دادند که باید از همه این فداکاری‌ها قدردانی کرد.

*برخی هنوز به جایگاه روابط‌عمومی‌ها پی نبرده‌اند
رضایی در ادامه به جایگاه مسئولان روابط عمومی‌ها در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها ویترین ادارات هستند و باید جایگاه واقعی آن‌ها در ادارات مشخص شود.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: همان طور که بارها در مصاحبه‌ها تکرار کردم تعامل با رسانه یکی از معیارهای مهم سنجش عملکرد مدیران است.
وی گفت: مدیران باید از رسانه‌ها که از عناصر مهم مردم سالاری بوده بهره کافی را برای آسیب شناسی در کارها و اطلاع رسانی ببرند.
مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه تکریم عملی ارباب رجوع را وظیفه مدیران دانست و افزود: این که کسی دست نیاز به سوی ما بلند می‌کند نعمتی است گران‌بها که خداوند به ما انسان‌ها داده و باید از این نعمت استفاده کنیم.
وی افزود: هر کس و در هر لباسی شان و کرامت انسانی دارد و نباید حتی ناخواسته شان و شخصیت شهروندی را خدشه‌دار کنیم.
فرماندار کهگیلویه برپایی نماز جماعت در ادارات را مهم دانست و تاکید کرد: باید بهترین مکان و بهترین امکانات برای نماز‌خانه‌ها در این اماکن در نظر گرفته شود.
این مسئول افزود: در بازدیدهای سرزده اگر وضعیت نمازخانه‌ای نامطلوب باشد درب آن را خواهیم بست و برخورد لازم صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول