اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/ 36

راه‏اندازی 17 نمازخانه و کتابخانه در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان از راه‏اندازی 17 باب نمازخانه و کتابخانه در دامغان و ایجاد دو زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.

راه‏اندازی 17 نمازخانه و کتابخانه در دامغان

محمدعلی امانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان به تشریح مصوبات سفرهای گذشته و روند اجرای این طرح‏ها در این شهرستان در بخش آموزش و پرورش پرداخت.

وی افزود: در دور سوم سفر دولت به استان سمنان مصوبه احداث، ایجاد، تکمیل و تجهیز 17 باب نمازخانه و کتابخانه در شهرستان دامغان اخذ شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان یادآور شد: این مصوبه دارای 13 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار برای اجراست و تاکنون 49 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیگیری‏های آن هم‌چنان در دست اقدام است.

امانی ادامه داد: 12 نمازخانه از محل اعتبارت ملی و تعداد پنج نمازخانه از محل اعتبارات استانی در سال 90 تأمین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح‏ها با پیشرفت فیزیکی به طور متوسط 49 درصد در دست اقدام است.

* احداث، تکمیل و تجهیز 4 سالن ورزشی در دامغان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان هم‌چنین اظهار کرد: در دور سوم سفر دولت به استان سمنان هم‌چنین احداث، تکمیل و تجهیز چهار سالن ورزشی در شهرستان دامغان مصوب شد.

امانی ادامه داد: این طرح‏ها دارای 28 میلیارد ریال اعتبار بوده و هم‏اکنون 14 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این مصوبه در دست اقدام است، گفت: با تنظیم تفاهمنامه بین رئیس سازمان نوسازی، توسعه و مدارس کشور و استاندار سمنان، بخشی از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‏های مذکور در سال 90 تامین شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه‏ها با پیشرفت متوسط 14 درصد در دست اقدام است.

* احداث و تجهیز استخر شنای آموزشی شهرک بوستان دامغان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان هم‌چنین به یکی دیگر از مصوبه‏های دور سوم سفر دولت به استان سمنان در بخش آموزش و پرورش این شهرستان اشاره و آن را احداث و تجهیز استخر شنای آموزشی شهرک بوستان دامغان اعلام کرد.

امانی اعتبار اجرای این طرح را 15 میلیارد ریال و پیشرفت آن را هشت درصد ذکر کرد و از در دست اقدام بودن اجرای این طرح خبر داد.

وی تصریح کرد: مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در سال 90 تأمین و اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شده است.

* ایجاد 2 زمین چمن مصنوعی در دامغان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان هم‌چنین دیگر مصوبه دور سوم سفر دولت را ایجاد دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان دامغان عنوان کرد.

امانی ادامه داد: این طرح دارای 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار بوده و هم‏اکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: این مصوبه در دست پیگیری است و با تنظیم تفاهمنامه بین رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور و استاندار سمنان اعتبار مورد نیاز جهت اجرای پروژه‏های مذکور در سال 91 تأمین خواهد شد.

* احداث خوابگاه راه زینب دامغان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان در بخش دیگری از این گفت‏وگو عنوان کرد: در دور سوم سفر دولت به سمنان، خوابگاه راه زینب دامغان و مدرسه سه کلاسه امروان مصوب شد.

امانی اعتبار این طرح را یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیشرفت اجرای این مصوبه، پنج درصد بوده و در دست پیگیری است.

وی یادآور شد: با تنظیم تفاهمنامه‏ای بین رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور و استاندار سمنان، بخشی از اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‏های مذکور در سال 90 تأمین و اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شده است.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول