اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان خبر داد:

فعالیت ناظران ویژه به نمازخانه‌های بین راهی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از فعالیت ناظران ویژه به نمازخانه‌های بین راهی زنجان خبر داد.

فعالیت ناظران ویژه به نمازخانه‌های بین راهی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علیپور عصر امروز در دیدار معاون ستاد اقامه نماز با استاندار زنجان اظهار داشت: استانداری زنجان به ویژه اداره منابع انسانی آن اقدامات مختلفی را در زمینه تامین نیروها در ادارات مختلف انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ناظران ویژه این اداره به منظور نظارت بر کیفیت نمازخانه‌های بین راهی انتخاب شده‌اند، ادامه داد: این کار در راستای ارتقای سطح کیفی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در راستای نظارت بر وضعیت نمازخانه‌های بین راهی به وضعیت و کیفیت بهداشتی وضو خانه‌ها توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد، ادامه داد: همچنین در این راستا به وضعیت سرویس‌های بهداشتی موجود در این اماکن نیز نظارت‌ ویژه‌ای صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع نماز و اقامه آن به صورت صحیح یادآور شد: احداث مکان مناسب برای اقامه نماز از ضروریات در بحث اقامه نماز است.
علیپور با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط استانداری زنجان در زمینه تجهیز و نظارت بر نمازخانه‌های استان ادامه داد: در مورد نمازخانه‌های موجود در ادارات نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در راستای تجهیز نمازخانه‌های ادارات برنامه‌های مناسبی صورت گرفته و در این زمینه در نمازخانه‌ استانداری تغییراتی ایجاد شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه تجهیز نمازخانه‌های ادارات با استقبال خوبی از سوی مسئولان آنها مواجه شده است، ادامه داد: در حال حاضر مشکلات مالی و اعتباری برای تجهیز نمازخانه‌ها برطرف شده است.
وی تاکید کرد: تجهیز نمازخانه‌ها و زیباسازی آنها به شکل صحیح موجب ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود.
همچنین در ادامه این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آمادگی این اداره کل برای همکاری‌های لازم در زمینه نماز خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هیچ گونه در زمینه ساخت و تجهیز نمازخانه‌های استان ندارد.
علی سهندی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات خوبی در زمینه تجهیز نمازخانه‌ها صورت گرفته است، ادامه داد: تجهیز نمازخانه‌ها از موارد مهمی است که موجب جذب جوانان به این مکان‌ها شده و موجب ترویج نماز خواندن در بین آنها می‌شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری منظم نماز ظهر عاشورا در استان زنجان یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز آمادگی لازم را به منظور همکاری در این زمینه دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول