اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی:

احداث نمازخانه‌های بین‌راهی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی بر ضرورت احداث نمازخانه‌‌های بین‌راهی در استان تاکید کرد.

احداث نمازخانه‌های بین‌راهی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محمدباقر حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان مرکزی اظهار کرد: توجه به احداث نمازخانه‌های بین‌راهی برای مسافران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مسئولان امر باید با نیازسنجی دقیق به این امر مبادرت ورزند.
وی تصریح کرد: صرف تنها ساخت نمازخانه بین‌راهی کافی نیست، چرا که نظافت و پاکیزگی آنها نیز باید مورد عنایت قرار گیرد.
رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید به نماز توجه ویژه داشته باشند، بیان کرد: کوتاهی در امر نماز از هیچ فردی پذیرفته نیست، چرا که نماز از واجبات دین است و باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.
حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ستاد اقامه نماز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز اول وقت خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز استان مرکزی در سال جاری برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در این راستا به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آموزش آداب و اسرار نماز ویژه کارمندان، برگزاری دوره آموزشی مروجان نماز در 10 نقطه استان، اجرای طرح آموزش قرائت صحیح نماز، برگزاری مسابقه‌ عمومی نماز از کتاب نماز، برگزاری 150 نشست خانواده، 200 جلسه دانش‌آموزی، اجرای کارگاه آموزش مدرسین‌ و خانواده و... بخشی از برنامه‌های این ستاد به شمار می‌رود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی تاکید کرد: برپایی نماز به ویژه نماز جماعت آثار فردی و معنوی بسیاری به همراه دارد و موجب دور شدن انسان و جامعه از گناه و فساد می‌شود.
مرتضی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر 10 پایگاه امداد و نجات در محورهای استان مرکزی مستقر بوده که کار احداث نمازخانه در بیش از 80 درصد این پایگاه‌ها انجام شده است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول